Gå til innhold

hvor mye mme drikker deres (/drakk de) ved åtte mnders alder?

Anbefalte innlegg

Jenta mi drikker ca 400 ml om dagen, (200 frokost, 100 på ettermiddagen og 100 før natta)

spiser ei halv brødskive sammen med morgenmelka, grøt og frukt og vann til lunsk, et middagsglass + frukt, og grøt frukt og vann før kveldsbadet.

Er det for lite mme, eller høres det greit ut? Bruker Hollegrøt som blandes med vann,så det er ikke melk i grøten, men dog er det jo væske der..

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Min drikker ca 270 ml om morgenen.Han vil ikke ha brød ennå så du er heldig med det :o) Han spiser grøt til lunch med vann til, spiser og frukt. Får en flaske melk med ca 200 ml,også får han middag en liten stund etter det. Grøt med vann til kvelds med, stell og så ca 100ml melk.

Min har brukt litt tid på å venne seg til middagen så han spiser ikke mer en et halvt glass.. Blir nok mindre melk og mer middag etterhvet nå...

Synes det høres ut som hun har det bra! :o) Så lenge du får i henne vann så er jo det kjempebra!

• 2 uker senere...

Min drikker ca 4-5 dl, fordelt på 3 flasker. Ca 2 dl + brødskive på morgen, ca 1 dl + grøt til lunsj og ca 1 dl + grøt til kvelds. Til middag og frukt (mellommåltid) får han vann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...