Gå til innhold

Bra helg, Trønderdamer?

Anbefalte innlegg

Bra helg i nyhuset, ka-ping? Godt å se mann og Lilletroll? Synes liksom BiMmerne fra Tr.heim har det med å ta over, så jeg adresserer ikke bare til ka-ping lenger! Mye morsommere å ha "lov" til å snik-kikke på diskusjonene deres, de er så mye livligere enn jobben min...

Må forresten skryte av mannen og kompisen hans - de rev ut alt av gammel tapet og vegger og stygt teppegulv på loftet i helga, så nå er det et stort, luftig rom med skråtak og vindu i hver ende som skal bli soverom til oss! Har fantasert om blankmalt hvit panel og gulv i en myk gråfarge og et soverom som handler om oss og ikke baby og to-åring og GLEDERMEGGLEDERMEGGLEDERMEG til det en gang blir ferdig...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837979-bra-helg-tr%C3%B8nderdamer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei søta :) Har hatt ei superfin helg! Lekt masse med lilletrollet, vært på kaffebesøk hos ei venninne med 1-åring, nytt synet at to søte små jenter i et lite plaskebasseng, prøvd å gjenskape følelsen med ei balje hjemme på verandaen - noe som resulterte i en 2-åring som sprang rundt på verandaen, på stua og på plena med vann, bøtter, rips, solbær, dukker og tupperware og herreguuuuud så herlig det var!!! Fikk til og med tid til litt voksen-tid på lørdag :D Så nå får postmannen gå i fred i hvert fall noen dager.... hehe....

til helga skal gubben få ferdig rommet til lilletrollet, da har hun og jeg avtalt at vi skal innrede rommet hennes sammen! Blir godt med litt stabilitet før hun skal begynne i barnehagen. Og så gleder jeg meg masse til å innrede babyrommet - det har jeg jo helt glemt i all flyttinga og bad og kjøkken og alt det der!

Jeg har tenkt på det rommet deres faktisk, var spent på om progresjonen faktisk ble stående i forhold til lovnadene fra din kjære :) Det høres jo herlig ut med eget soverom - for tida skjønner jeg VELDIG godt hva du mener, i ukedagene sover jeg på sofaen hos søstra mi, i helgene ligger 2-åringen på madrass på golvet ved siden av dobbeltsenga... jeg må si at jeg foretrekker å dele seng/&soverom kun med min mann, og ingen andre! Konservative ka-ping.... hehe :)

Ja, "konservative ka-ping" er absolutt hvordan jeg tenker på deg. Kall det "voksentid", du - det høres bedre ut. Vi har vel knapt hatt sex i dobbeltsenga siden LT kom til verden, men det har vi kanskje bare godt av?

LT har forresten fått alt for lite oppmerksomhet i helga, har litt dårlig samvittighet der, ja. Skal ta det inn igjen i kveld med masse mamma-kos før sengetid, og neste uke skal jeg avspasere tre dager så vi får fem-dagershelg hos mormoren hans. Kos for både ham og meg - jeg får sove lenge om morgenen og han kan løpe ut og inn i stallen med mormor og morfar som entusiastisk publikum. Hester er favorittdyr, så å få være hos hestene er bare stort! De er lette å glede i den alderen, Tupperware og vann er jo et sikkert stikk:) Her forsvant godværet igjen på lørdag, men har et visst håp om at det skal bli bra igjen utover i uka...

Veldig bra helg her og, vært på besøk hos ene utflyttede kattungen (og hos eierene selvsagt) De bor på gård på Hitra, og der er det sauer, hester, haner, høns, kaniner, hunder og selvfølgelig en gjeng med katter, skikkelig idyll! :D Ellers har jeg og mannen bare slappet av og kosa oss hele helga ;)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...