Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tok turen til en av butikkene i mitt nærområde, 40 min kjøretur og masse bompenger.... og høstkolleksjonen har ikke kommet i butikkene enda!

Nedtur, men de hadde ei svart bukse i normal str som jeg kjøpte og noen topper til en rimelig bra penge. Merket er helt nytt, de kjørte en prøvekolleksjon i Danmark som slo an kjempegodt, så det er først nå med høstkolleksjonen det kommer hit sa hun i butikken. Det er butikker som fører merket EXIT som ant tar det inn.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837955-ang-kl%C3%A6r-fra-mama-licious/
Del på andre sider

Fortsetter under...

oioioi! Så dumt for deg, da!!

Her i byen er det mammatøybutikken som har mama-licious og de har fått inn masse! Jeg har kjøpt meg den kule "nikkersen", et skjørt og to singleter alt. Men jeg så at de hadde mer - og de får visst noe derfra nesten hver uke, sa dama som ekspederte meg.

Håper de får det i butikken "din" snart også! -Det er vel verdt en tur til!

Håper det! Prisene og str. var så fine på det jeg fikk kjøpt. H&M og Lindex er jo håpløse på normale størrelser spør du meg. Gikk rett inn i S bukse som jeg bare kan drømme om på andre steder, hvor M er som et svømmebasseng....

Håpet er at noen i Trondheim tar det inn også, hu jeg snakka med mente at Exit på Trondheim Torg kanskje skulle ta inn etter hvert. Håphåphåp!;-)

Annonse

Det går rykter om at Exit på torget skal begynne å selge det, men jeg var der og spurte og de hadde aldri hørt om det. Snakka til og med med daglig leder og ho skjønte ikke hvem som hadde satt ut det ryktet. Kjipt... for de klærne ser veldig fine ut.

Det sto på hjemmesida at West på Stjørdal er en av forhandlerne som selger klær fra mama-licious. Er det noen som vet om det stemmer?

West selger exit-klær. Jeg har ofte snoket der inne på jakt etter klær til mine små håpefulle, men jeg har aldri lagt merke til mammaklær der. Kanskje har de akkurat begynt å selge slike klær? Kanskje er det bare jeg som ikke har lagt merke til slike klær? Jeg er nok litt rar, men jeg synes på en måte det er litt ekkelt å gå inn på barnebutikken og spørre om de selger mammaklær...

Hei Ka-Ping. Det var på Orkanger jeg var i helga, og de hadde en type svart bukse, en capri/shorts i dongeri, et par typer singleter i stretch-stoff, en "singlet-bluse" med tynne stropper + standard t-skjorter med kort og lang arm. Ventet på høst-klærne, men visste ikke hvor mye av det på nett som blir tatt inn eller når det kommer, men det blir ny tur om ikke lenge!

Annonse

ah, klassisk problemstilling.... jeg bestiller antageligvis bord på fredag, hvis du ikke har fått meldt deg på innen da så er det neppe noe problem å dra til en ekstra stol på tirsdag om det skulle dukke opp en reddende barnevakt-engel :)

Jeg har sett hva de har tatt inn av mammaklær på Orkanger, det kommer mye stilig! Det skal visst komme inn nå og fram til slutten av september. Vi kan glede oss! Litt artig for oss Orkanger-bygg at noen kommer fra Trondheim og handler her!

Ble litt overrasket over å finne West på Stjørdal som en av butikkene som etter sigende skulle føre Mama-licious-klær. I går stakk jeg spent innom West, for å se om de hadde slike klær, var forberedt på å spørre, da jeg aldri har sett annet enn barneklær der. Det første jeg så da jeg kom inn, var en stor plakat om at "Nå har vi også mamma-klær".

Et "stort" stativ med ulike mammaklær var presset inn i butikken. Dama som jobber der sa at hun hadde bestilt noen prøver, men hadde fått et helt "berg" av klær. Mye likte hun, noe kom hun til å returnere. Kjøpte en sånn der kort bukse, er det Capri det heter (?), en topp + en "bluse". Følte meg skikkelig tøff. Dama i butikken skrøt jo selvsagt uhemmet, men det er vel mest et godt salgstriks, da.

Kjempebra at det nå er mulig å få tak i mammaklær på Stjørdal, så slipper vi å kjøre til Trondheim. Dama i butikken mente hun kom til å bestille opp mer etter behov, slik at det hele tiden skulle være mulig for oss å få tak i det vi ønsker. Hun venter også andre klær inn etterhvert, for hun hadde ikke fått alt hun ønsket ennå.

Anbefaler gravide på Stjørdal og omegn til å stikke innom og ta en titt på de klærne. De var stilige, samtidig som det er greit å støtte opp om det lokale næringsliv, slik at tilbudet om gravideklær på Stjørdal ikke skal forsvinne....

Så utrolig bra! Jeg tar en tidligere buss neste gang jeg skal ut og fly, så kommer jeg innom West og handler mammaklær :D Må jo det når det først er opprettet et sånt tilbud! Dessuten er det jo såpass skrint utvalg her i Trondheim at en må jo ut av byen for å finne noe....

Har også kjøpt den fantastisk deilige og kule nikkersen i jeans-stoff fra mama-licious. Det merkelige er at på den butikken jeg kjøpte den, føyk de ut i en fei, og det var stort sett ikke-gravide som kjøpte den!!! De syns det var deilig med høyt liv eller de kan bare brette ned bråtet : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...