Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Uff da, leste akkurat om det som hadde skjedd med deg i 98.. Det visste jeg ikke. Så utrolig trist. Denne gangen går det bra, men du må love å ta det med ro altså... Dumt vi ikke fikk til noe møte når du skulle ned til A. men si fra om du skal til byen neste gang da, så ordner vi NOE... Ellers, føler du deg frisk og fin eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837918-januarbaby07/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Svarte deg akkurat på den forrige :-) Hehe... Men vi kan godt lage en ny tråd altså... :-p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837918-januarbaby07/#findComment-5837940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 7. august 2006 Leste det akkurat... Men jepp, vi begynner en ny tråd, i tilfellet noen andre vil skrive på den andre... Kan jeg tenke meg at dere gleder dere til ja, nytt kjøkken og bad... Dere skal vel bo hos noen andre mens det står på som værst eller? Mora mi pusse også opp bad, men de reiste nett på ferie så de slipper å være hjemme når de holder på. Har dere fått den nye bilen enda eller? Nei, det med at du har mistet en gang før visste jeg virkelig ikke altså. Så utrolig trist. Men det var ikke med han du er sammen med nå? Så du har tilsammen gått NED 9 kilo....Shit.... Det kan jo være farlig. Ja, fort deg og få deg noen kvalmestillende. Du skal jo gå opp nå. Jeg går opp, men har sluttet med å spise godis og drikke brus, ikke det at jeg gjorde det mye før heller, men nå er det enda mindre.... Men går oppover fordet... For helt noia jeg, men jordmor sa jeg ikke måtte tenke på det i det hele tatt. Har hatt litt sånn problemer med mat og spisevegring greier før, så det er derfor... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837918-januarbaby07/#findComment-5838009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Du er litt mer strukturert enn oss du. hehe.. jeg og JB har ikke kommet lenger enn til at vi innså nettopp at vi kan vel egentlig ikke bo her når de begynner.. hehe.. så hva vi gjør har vi ikke helt klarhet i enda. JB er nyhetsanker denne uka, så tror hue hans er litt fullt om dagen. :-) Men mulig jobben hans har noe avtaler med hotellet eller noe.. og at vi kan bo rimelig der ett par uker. Høres bedre ut enn å bo hos noen så lenge :-) Japp.. vi fikk den før ferien og måtte sette den på verksted i kristiansand, da servoen gav seg plutselig.. og bil på nesten 1.5 tonn var rimelig heavy uten servo. :-) Nå står den hos de vi kjøpte den hos pga noe ulyder under.. skikkelig heldige vi.. hehehe... men nå er jo snart alt nytt i både motoren og under.. så nå må den jo bli så god som ny, som det heter.. Ja, var trist da det stod på.. Men livet går videre, og man lærer seg at kanskje ting skjer for en grunn, uansett hvor urettferidig vi syns det er når det står på. Fått gjort mye siste årene som jeg ikke hadde fått gjort med barn, og dessuten har jeg jo JB nå :-) Var nok ikke JB sin, det tragiske nok var at det var resultat av en V. Så jeg slet en del med at nemda ikke ville innvilge abort så sent som i uke 20 da jeg søkte. I tillegg så slet jeg en del med å venne meg til tanken, og da det var gjort så mista jeg det. Opplevdes som veldig urettferdig livet akkurat da, men i etterkant er jeg litt glad for at det gikk som det gikk. Ikke sikkert jeg hadde klart å tatt meg av babyen skikkelig en gang med det utgangspunktet. Mer moden nå, og klar for baby!!! :-) Tiden leger alle sår.. :-) Japp... dytter innpå alt jeg kan.. men vekta står stille. Prøvde til og med å bytte vekt her hjemme, men den "virker" fortsatt ikke.. ikke den hos legen heller... hehe.. bytte den og kanskje? Det går seg nok til.. :-) Of.. da må du passe på... mange som sliter med har jeg hørt under svangerskapet, hvis de har hatt det før.. det er noe med det der og kose seg og trives med kroppen. JEg har liksom ikke helt fått til det jeg. Koser meg med det som er inni magen, men ikke det som er "utenpå" og viser.. :-) Blir nesten litt trist når jeg leser om andre som koser seg, og nyter at magen vokser.. Jeg kikker ned og vil helst at den ikke skal være sååå stor enda.. :-) Høres skikkelig moden ut ja... :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837918-januarbaby07/#findComment-5838175 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 7. august 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 7. august 2006 Var ikke vi som pussa opp badet, det var morra mi... Lurt det da, om man skal holde på sånn hjemme. Får håpe dere får ordna en bra deal med hotellet. Hotell sengetøy er digg da.... Ja, hehe, skikkelig heldid med ny bil dere ja... Men så lenge dere slipper å betale for det selv, eller det det koster å fikse det så er det vel greit. Bil er så sabla dyrt. Men når man først har en blir man så bortskjemt at man nesten ikke klarer seg uten heller...hehe.. Jeg kommer nok ikke til å selge bilen min med det første. Men nå er vi så priviligerte at vi har en bil hver. Selv om det beste hadde vært å selge K. sin og bare ha min. Hans bil er bare et eneste stort bensin sluk. Tiden leger alle sår. Iallefall til en viss grad... Det er bra du føler deg mer klar nå da. Og vi får krysse fingrene på at det går bra denne gang. Det gjør det nok sikkert også. ¨' Syntes magen min er liten til å være 5 mnd på vei jeg da.. Men alt er normalt, det var den størrelsen JM målte til på UL så regner med at alt er som det skal være. Kjenner ikke helt de store sparkene enda heller, kjenner jo litt bevegelse, og leamus, men ikke sånn skikkelige karate spark akkurat. Håper det kommer snart. Alle andre snakker jo om hvor mye spark de kjenner og sånn... Men baby var stille på UL også da, den beveget jo på seg, men bare en sånn nøkk i ny og ne. Sov sikkert, siden UL var så tidlig. Også kan det hende den reagerer på varmen, for det gjør jeg om dagen iallefall. >Fikk noen bilder hos JM, men har ikke lagt dem ut,. De var ikke så tydelig på denne UL, tror ikke apparatet var det beste. JM sa at det var kornete og sånn så... Du er vel heldig å får mange UL du da, siden det som skjer med deg. Eller, om jeg kunne velge hadde jeg vel valgt å slippe komplikasjoner, men det er jo likevel gøy med UL: Har dere funnet navn enda? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837918-januarbaby07/#findComment-5838402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Hehe.. det er ikke å forakte å bo på hotell nei.. ;-) Bil er en uting.. hehe.. blir absolutt avhening av den ja, og her oppe har vi ikke fast p-plass, så vi må vøre kreative når den skal stå over lengre tid. Skikkelig gjennomført.. :-) Vi tyvstår hos nabobyggets gjesteplass om dagen.. hehe.. samme eier av det bygget som her.. og JB er formann i sameiet her, så han lurer seg litt til det.. hehe... :-) noen goder må man ha mener han, når man blir lurt til å være med i styret :-) Hos oss er det turbokule inni der... Uansett døgntid vi har vært på Ul så spreller han som en tulling og ser ut som han prøver å bokse seg ut.. :-) Kjempestilig å se på.. Men noe plagsomt.. stakkars JB fikk ett spark i magen sin i går når vi prøvde å ha sex... Det var han inni min mage absolutt ikke enig i... :-) Ikke ofte det kommer kraftige spark, men om han ligger helt nede og blir tirra på, så ser man magen løfte seg når han trør til. Det kommer tidsnok.. :-) Ser det er mange som kjenner mye liv her ja... føler det er så lenge igjen jeg når jeg ser på antall dagene til de andre her. hehe.. er så tidlig i 2 tri. enda liksom.. men det er jo ikke lenge til egentlig.. :-) blir vel en del ul ja.. moro det..men kan godt slippe det rundt det.. hehe Japp.... Vi skal kalle propellen Casper.. :-) Helt til noen tar feil og det er ei jente hvertfall.. hehe.. du da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837918-januarbaby07/#findComment-5838742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 7. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 7. august 2006 Så rart da, at ikke jeg merker noe. Alt er normalt også, det sa JM iallefall. Hun reagerte ikke engang på at jeg sa jeg ikke kjente ordentlige spark. Så jeg bør vel ikke bekymre meg unødvendig...? Vi tror vi får jente, har ikke funnet noen navn....sliter med det ass Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837918-januarbaby07/#findComment-5839088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. august 2006 #8 Del Skrevet 7. august 2006 Helt sikkert ikke... de sier jo at det kan gå helt opp til uke 22-25 før man kjenner noe særlig :-) Er nok ingenting å engste seg for.. du hører jo hjertet og sånn så.. :-) Hey.. jente... :-) Vi tenkte på Pia om det ble jente.. :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837918-januarbaby07/#findComment-5839164 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå