Gå til innhold

August: Til dere som har født før.. Fint om noen tar seg tid til å svare..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fikk dere noe forvarsel på rier, eller begynte de bare rett på? Er langt på overtid, og merker nesten ingen ting. Har ikke en kynne engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg merket ingen verdens ting da jeg ventet førstemann, og plutselig satte det i gang en dag over termin. Med andremann måtte jeg settes i gang 12 dager over, men denne gangen har jeg hatt masse kynnere, tror også den berømte proppen har gått, er mye nedpress og attpåtil en ørliten tegningsblødning. Rart at det er så forskjellig.

 

Håper du slipper å gå lenge til, lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

 

Min første begynte med regelmessige rier kl 03, natten etter termin. Merket tidligere det var "noe" , men kan ikke sette ord på det.Han kom etter 15 timer. Da var jeg 17 år, 10 år siden.

 

Med min andre kjente eg ingenting på forhånd. Fikk rier sammehengende, morgenen, 5 dager før termin, jenta ble født etter 10 timer.Jeg var 23, 3 år siden.

 

SIv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann gikk slimproppen to uker før terminen. Gutten kom om kvelden etterpå. Med numer to gikk slimproppen dagen før terminen og gutten kom dagen etter termin. Ellers har jeg hatt litt rier som forvarsel, med stram mage og hvile innimellom. Men de har gitt seg etter at jeg har vært i aktivitet... Nå går jeg rundt og lurer på hvordan det skal starte denne gangen. Veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...