Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Skulle ikke den ha kommet nå? Jeg har ikke hatt en eneste liten blødning eller antydning til slim. Vet at jeg er helt moden og har litt åpning, men ikke hvor mye.
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 med min første så jeg aldri noe til den, men nr to kom proppen samme dag som jenta kom.. nå har jeg fått masse slim men ikke noe med blod i..
Amalita+lillegull, 17.09.06 Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Leste akkurat om denne slimproppen i ”På vei” av Gro Nylander. Her skriver hun at både hun og andre jordmødre ofte må trekke litt på smilebåndet når gravide er opptatt av om ikke slimproppen snart skal gå osv. Nylander påpeker at dette med slimproppen er svært forskjellig fra kvinne til kvinne. Noen merker at den går, andre ikke. Av dem som merker det kan det være det første tegnet på at fødselen snart er i gang, for andre kan det derimot fremdeles gå en uke eller to til fødselen begynner osv. Ifølge boka er det altså ingen fasitsvar ang dette…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Nei, det visste jeg egentlig også. Men man blir jo helt hjernevaska av alt snakket om dette slimet her inne. hehe
litagod Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 jeg har født en gang før og skjønner ikke hva denne slimproppen er for noe eller hvorfor alle er så innmari opptatt av den. jeg så ingenting til den og ungen - ja den kom jammen ut! slapp av!
Nickita har nå to jenter :-) Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Jeg ville ikke tenkt så mye på proppen. Min slimpropp gikk samtidig som vannet i sist svangerskap. Det kommer når det kommer. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå