Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Hvordan uttaler man Olaus? O-la-us? O-la-ves? Jeg selv vil nok si O-la-us. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 ol-A-us Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg har bare hørt dette uttalt som Olaves. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Vet ikke om jeg har hørt det uttalt, men ville nok sagt O-laus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Fire personer i min familie har dette navnet, en som fornavn og tre som mellomnavn.. Vi uttaler O-laus men i følge den eldste i familien som har dette navnet er det også vanlig og uttale Olaves... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 7. august 2006 #6 Del Skrevet 7. august 2006 Uttalen vi variere ut fra hvor i landet du bor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2006 #7 Del Skrevet 22. august 2006 flere i slekten som heter det, og alle de uttaler det med U Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå