Gå til innhold

August: Aga:-) og Scindapsus + andre m. termin 9.8.


Gjest

Anbefalte innlegg

Er der ingen av dere der har født endnu?? er det en litt "treig" dato vi har fått? ikke en der har født før tiden.

 

Her er der ingen tegn, har ikke engang kjent en ri, sett en propp eller merket noget til vann e.l.

 

håper dere er kommet litt lengere end mig :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det masse tegn, og er sterk i troen på at jenta kommer på termindatoen;-)

 

Jeg merket ingen verdens ting da jeg ventet førstemann, og plutselig satte det i gang. Med andremann måtte jeg settes i gang, men denne gangen har jeg hatt masse kynnere, tror også den berømte proppen har gått, er mye nedpress og attpåtil en ørliten tegningsblødning. Skal se at vi har plukket den helt korrekte datoen, og at vi føder på onsdag alle sammen:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker!! er så overbevist om at jeg må settes igang....., men så bliver jeg da ikke skuffet hver morgen.

 

Ok. da venter jeg et par dager til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei:)

 

jeg har også termin den 9.8..

 

hadde mye mensenvodt/modningsrier i nesten 14dager, men har vært borte igår og idag, og var veldig lite på lørdag også.. håper det bare er kroppen som henter seg inn, for å samle krefter til de virkelige sakene:)

 

satser på at vi får på termindato jeg, siden det da er fullmåne!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite med baby her, skal jeg si deg! Men lever i håpet om at det blir snart, med etpar cm åpning og ikke slimpropp. Har i natt/formiddag hatt en del kraftige kynnere, så jeg skal "lure" sambo med på soverommet litt senere i dag, får håpe det kan hjelpe på litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg kommet hjem fra sykehuset, vannet begyndte og sive i dag tidlig, ingen tegn til rier, men er ingenting startet før fredag, bliver jeg satt igang

-altså, nu er der ikke lenge til vi ser vores lille baby :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei med dere, er der noget nytt??

 

Her har vi det godt alle 3!!

 

Lillemann kom til verden fredag d. 11. august, og han er bare verdens deiligste :-)

 

Kom hjem fra sykehuset igår, så nu skal vi bare kose oss.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...