fiona71*2pp Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 No sitt æ her me tåran i øyan, og tenke igjen at; joda æ e jo gravid!! ) Takk for vanvittig kloke ord. Det va skikkelig godt å høre at det e flere som har hatt det sånn her, og enda bedre å høre det fra nån som har gjort det her før. Ka ping.. : har lest den duo/kombi innlegge, og det va sannelig litt å tenke på der og. SÅ æ trur bare æ ska roe ned det vogn stresse ei stund tell Vogne selg dæm vel tell høsten også, og da har æ kanskje sett mer ka æ ønske og treng. Ska ærlig innrømme at æ "glor" ihjel alle nye mødre i byen som går å trille, og lure på ka dæm har. Kanskje æ rett å slett spør en dag, hvis æ ser ei som ha "MI" vogn ) paulinen : utstyrslista ska æ få henta me engang, bare for å få sett ka det står, og sånn at æ kan bynne å krysse ut ka æ ønske å ha iallefall msbu : no bynne æ og sannelig og helle mot lammeskinn pose har leita litt rundt her... Men trur bare det og ska få vente, tell æ iallefall har fått vogn. gutsbestebarn: baby watcher?? Kanskje æ prøve å finne det..kan man virkelig høre hjertelyden sjøl da?? Iallefall folkens, takk for at dåkker gjor den her dagen litt bedre iallefall. Satt nettopp her, atter engang å strøyk mæ over magen og lurte på... Men det e nok nån der...så no får æ heller prøve å glede mæ litt, og lure på kem det e... Og føle æ mæ depp igjen, ska æ bare gå inn å lese på svaran dåkkers igjen, så blir nok alt straks bedre igjen. Ka sku man vel gjort uten bim, og folket her ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837584-tusen-takk-ka-ping-paulinen-msbu-og-gutsbestebarn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Måtte inn og kikke på originalinnlegget, og må si takk, jeg også - har hatt en travel helg og i morges våknet jeg med en katastrofal følelse av at "jeg kan da ikke være gravid???" Ikke er jeg kvalm, buksene passer halvparten av tiden og det virker bare alt for sykt at jeg skal bli velsignet med et lite mirakel til (har en som blir to i oktober). Men alle de kloke ordene fra damene her inne hjalp på meg også - nå skal jeg ringe JM og høre om hun kan prøve på hjertelyden igjen, så har jeg den forsikringen, i alle fall. Og må forresten melde meg på "slapp av" når det gjelder utstyr - skriv ønskeliste nå, og se hva som _egentlig_ trengs etterhvert. La besteforeldre bidra - det vil de ofte, men er usikre på hva du ønsker deg. Og unger tåler mye, mye mer enn man tror, inkludert å ligge i umoderne vogn m arvet pose! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837584-tusen-takk-ka-ping-paulinen-msbu-og-gutsbestebarn/#findComment-5837680 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Å så koselig! tusen takk for skryt Følte nesten jeg måtte svare (selv om du sikkert var lei halvveis pga det laaange svaret) siden jeg kjente igjen nøyaktig det du beskrev av følelser og mangel på sådan... ang. vogn så hørest det ut som en lur plan! Grunnen til at vi var tidlig ute denne gangen var fordi jeg plutselig fant ut at ojsann - duo er perfekt for oss, og heisann - på tilbud til 4000 (før 6000)! hehe ang. pose: vi skal bruke voksi fordi vi har en etter 2-åringen. Takk og pris at jeg slipper å gruble gjennom voksi/lammeskinn-debatten... ang. utstyrsliste: bare spør om du lurer på noe - jeg føler meg ca 50 ganger klokere denne gangen etter å ha gått gjennom dette med utstyr (nødvendig og mindre nødvendig) en gang før ang. babywatcher: debattene her inne raser rundt dette... hehe... babywatcher er et apparat til hjemmebruk, der du kan få høre hjertelyden til knøttet ditt uten å måtte dra til jordmor/lege. Det kan bestilles over nett, koster ca en drøy tusenlapp. Det som er viktig å huske på er å ikke bruke den for mye - det kan stresse både deg og knøttet. Men å lytte til hjertelyden noen minutter en gang eller to i uka kan virke beroligende for deg hvis du er litt nervøs eller usikker Lykke til videre, og bare vent til du kjenner spark, da blir du stadig påmint at du har en liten hybelboer der inne De sparkene kommer nemlig til de minst passende tidspunkt, f.eks når du har en krevende kunde på jobb, eller når du akkurat har sovna, eller når du egentlig skal konsentrere deg om en artikkel..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837584-tusen-takk-ka-ping-paulinen-msbu-og-gutsbestebarn/#findComment-5837745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiona71*2pp Skrevet 7. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 7. august 2006 Blir ikke lei ka-ping. Har lest mye du har svart på rundt omkring her, og skrevet... og du e sannelig litt "klok" ) Det e mye om måten å få sagt og forklart ting på, og du e flink:)) Kommer nok til å spørre mer ja, om både det ene og det andre, så følg me, følg me. Har merka mæ nicket ditt, så det kommer nok til å bli brukt ) Og æ håpe inderlig at æ e en av dæm seinere på høsten som bynne å klage over tissetrengt på natta, spark her og der osv.. akkurat no kan æ nesten ikke vente. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837584-tusen-takk-ka-ping-paulinen-msbu-og-gutsbestebarn/#findComment-5837843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 Hehehe, jeg finner deg nok igjen på 3.tri der du syter om at det er sååååå lenge igjen til fødselen om 5 uker og du er dritlei av å gå gravid Kos deg! Du har så utrolig mye fint foran deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837584-tusen-takk-ka-ping-paulinen-msbu-og-gutsbestebarn/#findComment-5838033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå