Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Gutten min på 5 mnd biter under amming. Heldivis har han ikke fått tenner enda, gruer meg veldig til dette. Noen som kan gi meg tips om hvordan jeg kan få han til å slutte med dette, helst før tennene bryter frem?
Vertigo Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Når han biter - prøv å trekke ham inn til deg, slik at han ikke får til å puste. Høres litt brutalt ut, men da må han slippe brystet, og skjønner forhåpentlivis etter hvert at dette ikke er det smarteste å gjøre. Ellers - biter han når som helst? Vet det ofte er vanlig at de biter når det blir tomt - når de er omtrent ferdige. Så da kan du kanskje prøve å avbryte når du ser bitingen kommer? Hvis det er mulig å se det da... Lykke til!
Gjest Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Takk for gode tips, skal prøve dette ved neste amming. Han biter egentlig når som helst, ofte når han skal ha seg en liten pause i måltidet.. Skjer sikkert ikke ved hvert måltid heller, men er bare så innmari vondt når det skjer..............
*ale* Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Min sønn holdt også på sånn for en mnds tid siden. Tok ham konsekvent fra puppen og la ham på teppet på gulvet og venta litt før jeg la ham til igjen. Slutta etter noen dager med dette. Så jeg bare håper han ikke starter igjen når tennene kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå