Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da var det slutt på all moroa... :-/

Legen har da gitt beskjed om:

- Ikke sitte lenge om gangen (ikke akkurat lett når man er student

- Ikke gå og stå for mye (ikke lett av samme årsak)

- Unngå for mye trapper (bor i 3 etasje uten heis)

- Unngå de lange skoledagene (tors: 08-1700)

Jaja... så bare sitte, helst ligge stille og ikke gjøre noe.. hehe

De er redde for at jeg skal føde alt for tidlig, og passer på som hauker.. men det er jo forsåvidt bra det da. :-)

Neste uke får jeg kanskje noe kvalmestillende også.. tjoho.. om det ikke gir seg i løpet av denne uken. Enda ikke beveget meg oppover mot de 6 kiloene jeg mista da jeg ble gravid, og gått ytterligere ned 2 til siden uke 7. Og jeg har ikke akkurat for mye fra før! :-( Satt til 14 dagers mellomrom på kontrollene nå... dette ble mye styr syns jeg.. hehe... og er bare i uke 1 6 :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837408-ikke-moro-pf%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei du...

Går det bra med deg eller??? Har det skjedd noe?? Er du fremdeles på ferie?

Det var morgenens spørre runde. Har begynt på ny jobb i dag jeg da, det er bare et vikariat da, men jobb er jobb, og penger er penger...hehe.

Ellers er alt bra med meg og lille vennen. Var jo på UL på fredag. Alt var bra med den lille, frisk som en fisk, men jordmora vi hadde var helt på tryne. En sur ufordragelig kjærring...rett og slett. Så vi har besstilt time på 3D UL 13 September, så da har vi noe å se frem til...:) Ble også satt frem til 01.01.07.... Men jeg håper baby holder seg inne til januar. Fikk ikke vite om det ble gutt eller jente da, for hun var så hurpe hun jordmora....

Ka-ping:

For mange år siden.. 1998 gikk jeg frem til uke 34, og fødselen starta i uke 27. De holdt igjen frem til uke 33+6, men da barnet kom var det dødfødt. Så man har liksom ikke funnet roen og lysten på barn igjen etter det. Men som man sier tiden leger alle sår, og nå gleder vi oss masse. Men jeg har visstnok en svikt som gjør at livmorhalsen slipper for tidlig, og det regner med de med at vil skje denne gangen også. Men nå vil jeg få ukentlige kontroller og ul fra og med uke 25, for sist skjønte de ingenting.. ikke hadde jeg svangerskapsforgiftning eller noen andre kompl. Ikke ett eneste symptom eller plage i det hele tatt under hele svangerskapet. Men vi fant det ut noe sent da.. uke 18 pga jeg gikk på p-sprøyta så mensen var ingen vane uansett :-) Fant det ut på neste rutinekontroll da jeg skulle ha ny gyn. De spekulerte i om det var stoffene fra sprøyta som hadde gjort det, men fant aldri ut noe. men men.. som jeg prøvde å si til de på 1 tri at man kan ikke engste seg for alt mellom himmel og jord, og heller ikke leve i troen på alt er galt, da blir man gal.. :-) Denne gangen skal alt gå bra! Så det så.. :-) Har hvertfall roen, og i følge legen er det mye alfa og omega..

På sist ul så de tendenser til samme opplegget. Ikke spør hvordan, men de kan visst allerede nå, og i på den ordinære ul'en se etter tegn på slike ting.. :-)

Men ellers er jeg blid og fornøyd.. og gleder meg masse. Kjenner liv og babyen har det kjempeflott!!

Hey!!!

Nei nå er vi tilbake igjen.. på tjukkeste innlandet og hører stadig oppatt, nedatt, vatast issje og alt det der.. hehe...

Gratulerer så masse!!! Spennende.. du driver med nå da? Litt hyggeligere enn sinte folk på talatuten? :-D

Så moro!! og så bra!!!! Og så drit med jordmora.. hehe...

Jøss... blir jo raskere og raskere ferdig med det her du.. hehe.. satt frem hver gang.. :-) Hvordan er formen?

Annonse

Formen er relativt grei den altså, så jeg skal absolutt ikke klage. Men har begynt å slite med varmen her nede. Har vondt i hodet omtrent hver eneste dag, og det er kjempe slitsomt. Har lyst å fryse litt nå...

Jo har begynt i et produkjons selskap i dag, er et par kjendiser her...ooooh...og greier....hahaha... Men det er greit. Etter fri så lenge er det greit å begynne å jobbe igjen. Er jo bare tre mnd med jobb, så er det permisjon...:) Satt fram ja, av jordmor... bare to dager da...

Men gleder meg til babyen er ute og jeg kan få kroppen min igjen.

Neste sommer skal nytes...:) Har enda ikke fått lest hva som har skjedd med deg, men jeg skal gjøre det nå etter jeg har skrevet dette.

Blir litt bekymret for deg altså......

Jo takk...:) Man blir bortskjemt når man har mye fri, så det kommer sikkert til å bli tungt å begynne å jobbe. Men på andre siden greit å komme igang... Blir mye rare tanker i hodet når man sitter mye å glor..selv om jeg ikke har hatt mangler på ting å gjøre mens jeg har hatt fri...

Gleder oss MAAAASSE til UL igjen.... Tenk, å få se hvordan babyen ser ut...haha, iallefall sånn nesten.

Of... huepine skal man ikke kimse med... merker jeg sliter med det når jeg står opp jeg,men gir seg litt utpå..

Hehehe... ahh... "shjendiser".. blr høy på pæra du nå snart da.. :-) Kan tenke meg det er okei ja, man kan bli gal av å gå hjemme bare. Jeg skal ha eksamen i morra.. hyl.. en jeg må gjennoppta fra fjoråret. Har null og niks kontroll så dette lover bra.. hihi. Skulle lest da. men sitter her og knotter istedenfor.. skamme seg...

Formen min er noe bedre.. fortsatt mye oppkast og kvalm... og skyter snart legen som sier at det blir bedre nå snart.. hehe.. tror han skjønte det sist, for da skulle jeg få kvalmestillende nå neste gang om det ikke gav seg denne uken :-) Fortsatt i manko på de 6 kiloene jeg mista ved innleggelsen og oppstart av gravidteten, og mista ytterligere 2 til siden uke 7, så nå må jeg få fart i kiloene ellers ryker jeg visstnok inn igjen. .hehe.. letter sagt enn gjort.. :-)

Men ellers gleder jeg meg til skolen begynner... blir rart å studere og ikke jobbe igjen. :-) Det er lenge siden jeg har vært heltidsstudent. Men ser frem til litt avslappet hverdag, samtidig som man treffer folk og har noe å gjøre på. :-) Og nå er det bare maks 14 dager til de river bad og kjøkken her.. wheee.... all brand new... og gjett om det er høydepunktet for august da.. hehe.. og ett par uler da.. men det topper nesten skiten å få nytt bad og kjøkken altså.. :-)

Ellers ingen grunn til bekymring.. her er humøret på topp og formen på forhåpentligvis stigende. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...