skytte75:) Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Hei! Er litt usikker, har vasket alle klær, overmadrass håndklær o.l. Hva med dyne, pute, dunpose og lammeskinn? Har dere vasket dette også?
Aga:-) Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg vasker dyne og pute, fordi de er satt inn med mye kjemikalier som babyen jo kommer i umiddelbar nærhet av. Har tørket dem i trommel etterpå sammen med tennisballer, blitt superdelig og fluffy:-)Lammeskinnet har jeg hengt ut og luftet over flere dager, og banket og børstet det.
skytte75:) Skrevet 7. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2006 Takk for tipset. Skal vaske dyne, pute og dunpose. Men er skeptisk til å henge noe som helst ut.. Det er jo så mye pollen i lufta. Eller begynner jeg å bli hysterisk?..
Aga:-) Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Jeg er nok like hysterisk;-) Derfor ristingen, bankingen og børstingen, egentlig. Vet ikke hva som er best eller verst, men tenkte det var viktig å få ut evt rester fra produksjonen..
skytte75:) Skrevet 7. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2006 He he.. Godt å høre vi er flere. Kun det beste er godt nok:)
Molait Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Rask gjennomskyll av klær. Vask av dyne/pute-inn i trommel'n. Lammeskinn bare lufter jeg. Ja rister det jo, men er det såå mye pollen mer nå da? Ja det får isåfall så være. Gutten kommer jo til å sove ute i hagen uansett, og kan ikke beskytte dem mot hele verden:) Mye av det jeg har er brukt da, så skyller bare ut "nedpakka i noen år lukta". Driver med vask nå Er 17 dager til termin, men tenkte det var like greit å få litt system på ting. Stua ser jo ut som et takras etter at jeg har dratt alt utover..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå