Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gutten vår har akkurat fylt tre år og skal få ny seng. Hva slags seng foreslår dere? Jeg synes de halvhøye sengene med skap og hyller under er veldig fine (Luna Cabin), mens mannen min er mer for køyeseng eller brisk. Ikke lett å bestemme seg. Anbefalinger? For og i mot? På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5837258-bytte-til-stor-seng/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg byttet til stor seng da min datter var 2 1/2 år, og valgte da en enkel uttrekksseng som hun kan vokse i. Valget falt på denne fordi den er enkel for henne å gå oppi selv og lett for henne å gå ut av.Det er vel det en bør ta hensyn til,og hva det er plass til på rommet til ungene.

Lykke til :-)

Sønnen vår fikk stor seng når han var 2 år. Vi arvet et skuvseng (en sånn som kan trekkes ut etter som han vokser) og er veldig fornøyd med den. Den er lett for han å gå opp i og ut av og vi har ikke hatt behov for sengehest. Nå er han 4,5 år og sengen kan han fortsatt bruke i flere år.

Vi har tenkt på å bytte til køyeseng etterhvert, nå som han har begynt å ha en kamerat på overnatting av og til, men foreløpig er vi så fornøyd med den han har at vi venter litt til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...