Gå til innhold

Engstelse kontra glede


solegget sprekker til påske

Anbefalte innlegg

Hei.

har noen det som jeg!? jeg er så innmari redd for å begynne å blø, tør nesten ikke tørke meg når jeg har vært på do...gruer meg liksom for hvert toalettbesøk.. jeg har tidligere mistet. selv om det er mange år siden og jeg har fått et barn i mellomtiden så sitter engstelsen i. er gravid i 5 uke. skal til fastlegen i dag for å få henvisning til ultralyd. (får det pga tidligere abort)

jeg har forresten et godt råd til dere med forstoppelse og treg mage: drikk mye vann, 2 glass hver kveld og ta ta tre - fire svisker. ta det en stund før du køyer så slipper du springe på do for å tisse hele natta!

 

ha en god dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener. Har tenkt akkurat det samme, men jeg har ikke mistet før da siden det er mitt første svangerskap og sikkert litt bekymret på grunn av det å på grunn av at alt er nytt for meg.

Har kommet til min 6.uke jeg da og har bestemt meg for at jeg nå skal bare prøve å tenke positivt og sende ut positive vibber ut i kroppen min og satse på at det hjelper. Tenker sånn at det kan ha mye med følelser å gjøre. Sånn at om det går galt så kan jeg ihvertfall ikke belemre meg selv for at jeg sendte ut negative følelser ut i kroppen. Dette høres kanskje litt rart ut, men det jeg vil frem til er at det man må bare prøve å tenke positivt og håpe på at alt går bra =0) ( Selv om det kan være enklere sagt enn gjort..) Bra at du får nærmere oppfølging på grunn av at du mistet tidligere da..hjelper på litt det å sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...