Vårill Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Lurer på om jeg får mensen nå... Det er sånn "dagen før mensen spotting" i trusa. Var det i går også. Skal egentlig ikke ha mensen før på torsdag. Og jeg pleier å ha veldig stabile sykluser. Håper så inderlig at det er "festeblødning". Har hørt om det, men jeg veit ikke når de eventuelt er eller hvordan de er. Jeg har ingen mens-smerter. Noen som vet noe om dette, og kan gi meg noen svar?
Gjest Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg synes det høres ut som spotting, da jeg tror at festeblødning kun skal være utflod med så lite blod at den ser rosa ut? Men kanskje jeg tar feil.. Men håper uansett at du er gravid!!!
Vårill Skrevet 7. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2006 Det er liksom ikke blod... Mer sånn brunt. Likner veeeldig på det jeg pleier å få dagen før mensen. (Men håpe-håpe... at det er noe anna)
Vårill Skrevet 7. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2006 milva76 4pp? Ville du svare meg på noe? Sa fargen deg noe?
Vårill Skrevet 7. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2006 Lurer fortsatt... Spottinga er det samme fortsatt. Ikke noe mens, ikke noe stopp. Noen som vet og som vil øse av sin kunnskap?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå