Gå til innhold

Drømmen og Mary -er dere her?

Anbefalte innlegg

F****. Tanta kom i dag her også. Denne gangen ble jeg både sint og lei meg. Er nok ikke lett å leve med for tida. Går med en konstant klump i halsen, og er redd jeg sprekker snart.

Logget meg inn på fertilityfriend i dag. Tenkte det kunne være enklere å føre tempeskjema der enn den forhistoriske kopien jeg fikk tilsendt fra fertilitetsklinikken. Skal innom legen i morgen tidlig og få tatt den hormonprøven.

Eneste lyspunkt i dag er vel at vi kan følge hverandre neste syklus også. Begynner å gå opp for meg at jeg kanskje ikke blir gravid i løpet av 2006 heller....jeg som hadde graviditet i løpet av 2005 som nyttårsønske...så feil kan man ta.

Deppa melding dette, ser jeg. Ja,ja...sånn er det bare. Kommer sterkere tilbake når jeg har fått et par dager på meg. Gir ikke opp nei :)

Fortsetter under...

Hei, hei!

Har et lite forslag, jenter....skal vi "flytte oss" til sliterne sitt forum? Vi må vel bare innse at vi har blitt slitere nå, Mary. Og Drømmen er jo en sympatisliter, så snill som hun er. Jeg merker at jeg leser færre innlegg her inne nå. Har liksom vært gjennom alle spørsmål og svar før. He-he..nå hørtes jeg ut som en bitter langtidsprøver. Ikke meningen :)

Var forøvrig hos legen i dag tidlig for å ta blodprøve. Hun som tok prøven benyttet anledningen til å fortelle om alle hun kjenner som har blitt gravide bare ved å slutte å tenke så mye på det. Jepp. Den trengte jeg absolutt ikke i dag. Men jeg var veldig flink...smilte og jattet med.

Ha en fin dag!

Det var noe dritt Snart_2. Når skal vår tur komme da?

Skjønner godt at du sutrer og depper litt nå, dette. er rette plassen for sånt. Mannen forstod ikke at jeg ble deppa denne gangen. Han sa: "Mener du det er du virkelig deppa over det nå? Men hadde du trodd at det skulle klaffe nå da?" Han mente liksom at siden det her drøyer så var det jo ikke logisk å gå og tro at nå skulle det plutselig bli full klaff. Hvorfor nå når det ikke har klaffet de 13 andre gangene liksom... Jeg forsøkte å forklare at dette ikke hadde noe med rasjonalitet å gjøre, at det her sliter på meg psykisk og fysisk, går ut over humør og alt egentlig. At jeg følte som om livet vårt er satt litt på hold til etter spiren sitter etc. etc. Og så klarte jeg å få han til å begynne på "The babytrail" Så nå leser han den jenteromanen stakkars, for å prøve å få en forståelsa av hvordan det føles for meg pp etter pp. Stakkars mann....

Jeg er veldig stolt av deg som klarte å smile og jatte med da du var og tok blodprøver..... Som om det er lett å ikke tenke på det...

Jeg har halveis flyttet inn på Sliterne jeg - tok det skrittet forrige pp, og er helt enig i at det er en mer passende plass for oss nå.

Keep up the spirit Snart_". Vår tur SKAL komme.

*klem fra M

Jeg følger med dere jeg da jenter! Vil jo fortsatt være med vet dere. :o)

Husker jeg flyttet over dit selv jeg, snedig egentlig, men bli gravid ga ikke meg så veldig mye lengre heller. Nå skal dere se at oppholdet deres der blir like kort som mitt ble! Rakk jo bare å være der i litt over 1 pp før lillegull satt som et skudd.

Full fart her nå, innspurt i huset og kaos på jobb. Vi driver jo med juleartikler og nå har "alle" kundene våknet og funnet ut at det er på tide å bestille julevarer. Vet jeg har noen hektiske uker nå frem til jul.

Titter innom igjen snart jeg!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...