Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 nå begynner jeg virkelig å grue meg..skal til utredning i dag..er ikke spesielt gla i leger så kjenner det godt i magen her jeg sitter å taster å skriver..for å prøve å holde tankene på noe anet... :/ tenkte bare å dele min redsel med dere...x fingrene for meg:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Jeg krysser fingrene for deg og sender gode tanker!
Lone35 =0) Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Ja hadde de bare ikke hatt disse hite frakene også...huff. X-er fingrene for deg. Lykke til!
❤lille stjerne❤ Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Usj, enig med deg, undersøkelser og sånt er ikke noe særlig.... Prøv å drikke en kopp kamillete hvis du har, det kan roe deg litt. Og prøv å huske på å puste mens du blir undersøkt, det kan også hjelpe til litt så ikke alle muskler strammer seg. Lykke til! Og forresten; si i fra at du er redd, da er de ofte mye roligere og mer hensynsfulle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå