Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #1 Del Skrevet 7. august 2006 Er det noen der ute som har hatt flere symptomer på sin gaviditet, for så å miste alle symptomene? Min kvalme og ømme bryster er borte. Er så redd for at noe skal være galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Hos meg kommer det og går litt:) Så det bør ikke være noe farlig:) Hvor langt er du på vei? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #3 Del Skrevet 7. august 2006 Tusen takk for svar! Jeg er bare i uke 6. Plutselig var det full stopp på alle symptomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2006 #4 Del Skrevet 7. august 2006 Sånn var det med meg forrige gang. Nå sitter frøkna på fanget mitt=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddemor Skrevet 7. august 2006 #5 Del Skrevet 7. august 2006 måtte bare smile når jeg leste det innlegget Tommage. jeg også mista plutselig alt av symptomer, tror faktisk det var rundt uke 6 hvis jeg ikke husker helt feil. men de ømme brystene er på plass igjen de. er du veldig bekymra kan du jo kontakte legen og spørre om å få komme inn til en sjekk. lykke til, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå