Sommerfulgen Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 .....skal man få tankene i en anne retning enn babylaging?? Alle sier at man ikke skal tenke på det, men tror seriøst at jeg trenger noen tips. TR kom i dag og det første man begynner med er å telle dager til el ....
Heihvordetgår Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 Trenger de samme rådene. Er helt håpløs.
Phobia Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Har ingen tips, men om det kan være en trøst så trenger jeg også de samme rådene....he.he
titti80 Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Tror vi er mange i samme båt der ja, inkl meg. Men jeg tror kanskje at det går an å tenke på det (går jo ikke an å ikke tenke på det), men med måte. At man allikevel må ha et avslappet forhold til det og prøve å ikke stresse... Slik jeg prøver å leve, selv om jeg tester og gleder meg veldig...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 7. august 2006 #5 Skrevet 7. august 2006 Hvor lenge har dere prøvd? For meg var tanke på at jeg skulle ta kontakt med legen for time til utredning som hjalp meg til å slutte å tenke på å bli gravid, og jaggu satt'n;)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Samme her.....! Spesielt når jeg skal sove, klarer ikke å tenke på noe annet, ender alltid opp med noe som har med det å gjøre. Det er jo deilig å gå og planlegge og drømme og sånn, men av og til skulle jeg ønske jeg kunne slappe av litt mer.....
Sommerfulgen Skrevet 7. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2006 Med førstemann prøvde vi i 9 pp og ble gravide i 10pp...da skjedde det faktisk når vi minst ventet det..fått papirer for utredning. Nå er vi i 17 pp..forresten inn i 18 nå....og har vært og sjekket det vi kan bortsett fra selve utredningen, men leger og gyn mener at det sjelden er noe galt når man har klart det en gang før....men alt står på oss for videre behandling...men liker ikke sånne sykehus ting etc...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2006 #8 Skrevet 7. august 2006 Jeg tror det er stoooor forskjell i å "tenke på det" og å la det styre hele livet ditt. De som slutter å leve normalt fordi de prøver å bi gravide, som dropper å søke en jobb de har lyst på eller kjøpe seg en ny kjole fordi "jeg blir jo snart gravid" har et probelm, og de kan riskiere å kaste bort flere gode år av sitt liv på den evige jakten etter en spire. Men å tenke på det, telle dager, dagdrømme om baby og smugtitte på vogner, babytøy osv. tror jeg er helt normalt. Det skader ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå