Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg begynte på nesespray den 2. august og har fått innkalling til UL den 28, som er nesten fire uker etter start. Har lest at man sprayer i 3-4 uker også er det en undersøkelse, UL, der man planlegger det videre løp. Hvor lang er normalt løp nr 2, altså sprøyteperioden. Er den normalt 14 dager eller mer/mindre?

Min mann må reise bort, så om det er to uker fra den 28. til egguttak, så er han kanskje ikke her .... Men, hvet dere om det går an å "holde igjen" prosessen/fremskynde den. Kanskje han kan levere sine saker og legge dem på is?

Så under et tidligere innlegg at det var to som startet på spray den 1. august med uttak uke 35. Var ikke det litt tidlig? Og har dette blitt predikert av sykehuset?

Flott om jeg får svar på mine spørsmål. Godt å ha alle dere her inne!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5836620-hvordan-er-n%C3%A5-egentlig-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er fullt mulig å "holde igjen" litt. Bare gi beskjed til sykehuset så tidlig som mulig, så kan alt sammen planlegges.

Tror du skal gå litt ekstra på spray, så planlegger de oppstart på sprøytene etter når du etter planen skal ha uttak. Snakk med sykehuset du, så ordner nok det seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...