Gå til innhold

Juni: om litt over en time begynner MAthias i bhg...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så flott :-). Hvordan tenker du å gjøre det i dagene som kommer - skal han være noe alene i morgen eller tar du det litt som det kommer? Skriv gjerne inn hvordan det blir etterhvert som han er der mer uten at du er der - jeg er så spent selv før jeg får barnehagebarn, og det er kjekt å følge med dere andre også.

Håvard begynner i neste uke - jeg grugleder meg. Han er lite glad i å bli forlatt av sine foreldre - så jeg regner med at han kommer til å storkose seg i barnehagen og leke og ha det supert - helt til han skjønner at mamma/pappa ikke skal være der sammen med han... Men han kommer vel over det også får vi håpe.

Hm..nå har jeg vært hjemme noen timer etter barnehage, og nå har jeg fått den "klumpen" i magen...Vet ikke hvorfor.. Alt ble så forferdelig trist plutselig...dette var defintivt verre enn jeg hadde trodd...

Men,men...det gikk som sagt veldig bra med Mathias. Han lekte og lo sammen med de andre. Jeg og samboeren min trakk oss litt unna, og det så ikke ut som om det gjorde noe. og Mathias er yngst i bhg, og på hans avd er det to gutter og 8 jenter. De ansatte virket kjempehyggelige. Alt var bra til vi kom til måltidet. Da var Mathias veldig trøtt og kastet skivene rundt seg og på gulvet. Men det gikk nå på et vis det også.

I morgen skal vi være der i 2 timer(var der i litt over 1 time idag). Så regner jeg med at vi lar han være litt alene der enten i morgen eller onsdag. Mathias er vant til å være endel med andre voksne enn oss foreldre, så jeg regner med at det går bra. Verst for mammaen det også sikkert...

Annonse

Det høres jo ut som om dere har hatt en bra start :)

Vi hadde første dag med tilvenning i dag, var i barnehagen fra 09-10.30. Johanne sklei heldigvis rett inn i miljøet. Hun har vært på besøk i barnehagen tidligere i sommer, så jeg tror hun husker fra sist. Hun var veldig sliten da vi kom hjem, skulle nesten ikke fått i henne mat. Hun ville bare sove :) Nå har hun sovet i to timer og ser ikke ut til at hun har tenkt å våkne med det samme.

Lykke til videre i barnehagene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...