Gå til innhold

ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Nå var det endelig min tur til å skrive at jeg ER GRAVID!!!!! Tok en test i dag tidlig, én dag etter IKM, og krysset lyste mot meg før det hadde gått to minutter!

Jeg er så ufattelig glad! Etter gudene vet hvor mange pp´er, klaffet det endelig! Tror ikke helt det har gått opp for meg ennå, må sjekke testen hvert annet minutt eller noe, men krysset er der fortsatt, så da er det vel sant, he he.

Sender tonnevis med babystøv til dere andre, håper dere snart slår følge til 1. tri ******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5836337-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har prøvd i ca 2 år, så dette var virkelig etterlengtet!!! Oppskrift ja, hmmm.... Har fått pergo og første måneden på dette klaffet det gitt! Vi hadde sex fra dag 10 til dag 18, brukte EL-test som viste EL på dag 15, (etter det sex annenhver dag, siste uka før IKM nesten ikke sex) og lå med pute under rumpa. Har også kjøpt pre seed som jeg da ikke har fått prøvd, fikk den ikke i posten før etter EL.

Har hatt merkelige menssmerter helt siden EL, har aldri kjent EL som jeg gjorde denne gangen heller... Har ellers vært noe plaget av kvalme som kommer brått på, litt ømme bryster, matlyst som svinger fra dårlig til fråtsing!

Håper mange, mange, mange av dere følger meg inn på 1. tri, blir så skummelt å bytte forum alene, he he.

Masse lykke til alle sammen, dere er en super gjeng som jeg nok ikke kommer til å forlate med det første, er jo så spennende også da!!! Det finnes tydeligvis håp for oss som har prøvd i "evigheter" også :)))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5836337-endelig/#findComment-5839627
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...