Gjest Skrevet 7. august 2006 #1 Skrevet 7. august 2006 Har hatt kraftige rier mer eller mindre regelmessig siden kl 0400 i natt.....regner med at nå er det ting på gang. Ca 7 min i mellom nå......noen som vet/husker hvor lenge i mellom de anbefaler at det er før en drar til føden? Har født 2 ganger før for leeeenge siden så husker ikke helt jeg da...
cielo *to barns mamma* Skrevet 7. august 2006 #2 Skrevet 7. august 2006 De sier vel at det skal være 5 minutter imellom. Lykke til da, så spennende !!
Gjest Skrevet 7. august 2006 #3 Skrevet 7. august 2006 Takk skal du ha :-) Tror nok det er på tide å logge av, ta seg en dusj og ringe føden :-)
Karoline's*mamma Skrevet 7. august 2006 #4 Skrevet 7. august 2006 Ja, det stemmer som ei over her skreiv, det skal vere 5 min mellom. Masse lykke til, dette er spennande!!
Gjest Skrevet 22. august 2006 #5 Skrevet 22. august 2006 Ja, det skulle vise seg at det ble min tur denne mandagen den 7.august. Vi dro til føden ca kl 10. Det var ikke helt regelmessige rier, men jordmor jeg snakket med at det ofte var sånn med 3.gangs fødende. Etter mye latter kom jeg og min samboer oss nedover til sykehuset - overrasket over at det begynte å vise seg ganske så tydelig at vår lille baby skulle komme på termin. Alt gikk greit på sykehuset og lille Sigurd jr. ble født 3 og 1/2 time etterpå. Vi hadde en fantastisk jordmor som gjorde opplevelsen så bra som den kunne bli for oss. Hun var tålmodig som en engel og lærte meg å bruke lystgass, noe jeg fikk nytte av under hele fødselen. Særlig da den siste cm åpning skulle på plass så ble det innhalert stooore mengder lystgass! Sigurd var 4110 g og 53 cm når han ble født. Gjett om det ble stor stas i familen siden han er vårt barn nr 4 og de 3 største er jenter :-) Nå går dagene stort sett til mating for vår lille gullgutt vil ofte bare ligge på puppen hele dagen (iallefall føles det sånn) På natten sover han godt med litt mating innimellom og vi krysser fingrer og tær for at han skal forsette sånn. Prøver å legge ut bilde av vårt lille gull under nicket mitt, men har hatt problemer tidligere med å legge ut bilder så vi får se om det går...... Lykke til alle dere andre her inne - dere har noe fantastisk å se fram til. Gled dere :-)
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 22. august 2006 #6 Skrevet 22. august 2006 Gratulerer med den store lille vikingen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå