Murron Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 Hei alle sammen... ville bare skrive noen ord jeg..jeg og min samboer har ei datter på 3,5 år..vi har i 8 mndr prøvd å bli gravide..så plutselig skjedde det..endelig 2 STREKER...ukene gikk og det tok litt tid å forstå at jeg endelig var gravid igjen og gleden var STOR:) men for litt over en uke siden kom det noen blodstriper i utfolden..jeg tennkte det bare var fordi jeg hadde jobbet for hardt på jobben(jobber på sykehjem) og behøvde å ta det med ro..roet meg ned og dagene gikk..så mandagkveld kom det mer..denne gangen blod..ble redd og dro rett hjem fra jobben etter å ha snakket med legevakta...de roet meg ned og forklare at blødninger kunne være normalt tidlig i et svangerskap..jeg ante uråd fordi jeg ikke hadde opplevd dette i mitt første..dagen etter dro jeg inn til min gynokolog og fikk utført en ultralyd..å høre ordene : BEKLAGER...MEN HER HAR DET IKKE UTVIKLET SEG SLIK DET SKAL...DESVERRE MÅ JEG SI DET ER IKKE LIV DER... kom som et sjokk...var ikke forbredt..selvom tankene hadde streifet kjappt innom..så var jeg ikke forbredt!!!!! jeg knakk fullstendig sammen...et helvete..noen dager senere begynnte jeg å kjenne murringer..sterkere enn mensen..og til min stor forbauselse ..VEER??..trodde ikke jeg skulle oppleve det..trodde bare det ville være sterke mensensmerter..så blø..så ferdig..men nei..9 timer..med sterke veer måtte til...blødde kraftig..og kom klumpete blod...jeg var forbredt på at det ikke ville være noe foster..selvom jeg var ti uker på vei..så var det ikke utviklet seg hele ti uker..det rare var at i går kom det som jeg tror var morkaka ut...en stor hard klump..med noe som skulle vært navlestreng..det var merkelig..men jeg er lettet over at jeg slipper å måtte dra inn til utskrapning..jeg hadde bare ikke taklet det..ille nok at jeg mistet det mot min vilje..men at noen måtte ha tatt det vekk..hadde nesten føltes ut som om jeg hadde tatt den avgjørelsen selv..jeg føler med ALLE i samme situasjon...noen ganger er bare livet så immari urettferdig...kan ikke alltid forstå hvorfor.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5836000-9-timer-med-veer/
noralill Skrevet 7. august 2006 #2 Del Skrevet 7. august 2006 Uff - stakkar deg... Har vært igjennom noe av det samme så vet hvordan du har det! Gode klemmer til deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5836000-9-timer-med-veer/#findComment-5847492
venter på septemberbarnet Skrevet 15. august 2006 #3 Del Skrevet 15. august 2006 Føler med deg, jeg hadde veer i ca 8 timer første gangen jeg mistet og fossblødde. Tror også jeg kunne se hva som var morkaken. Andre gangen hadde jeg utskrapning og for meg var det bedre på alle måter. Lykke til videre... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5836000-9-timer-med-veer/#findComment-5942544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå