Gå til innhold

dere som har begynt å få mage tidlig


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er nå uke 7+6 og har en liten pondus men kan ikke innbille meg at det er magen som har begynt ennå...(er 2 gangs fødende men alikevel..)

hvordan ser deres mage ut ?for selv om det er større rett ovenfor skambenet så er magen mer utstående lenger oppe.

Det kan ikke være den gravide magen det?? er vel bare oppblåst eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg TROR at de fleste som får "mage" før 12uker,er nok grunnen oppblåst mage... er også 2gangs,og merker magen er oppblåst. er bare 6uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå i uke 6 og har ingen mage. I mitt første svangerskap kom magen tidlig - i uke 8. Jeg fikk beskjed av min lege at min mage kom ftidlig pga. mine markerte magemuskler svumlet opp, og at dette var mer opplåst mage enn svangerskapsmage. Men jeg så jo veldig gravid ut allikevel.

 

Nå er magen min slappere og svangerskapsmagen lar vente på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir bare slappere i magen og litt oppblåst i starten tenker jeg. Det er jo individuelt dette med når magen begynner å vokse. Jeg begynte ikke å vokse ved første graviditet før jeg var 4 måneder på vei.

Jeg er mere oppblåst denne gangen, slik at jeg ser gravid ut. (er bare i 6 uke).

Ei på jobben måtte fortelle det til oss ganske tidlig, fordi hun hadde tydelig gravidmage når hun var 2.måneder på vei. Da var hun på vei med nr.2.

 

Uansett, denne store flotte magen kommer nok til høsten :) Gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...