Lillemy72 Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 Hei Jeg er i full jobb, men har søkt på ny jobb og er med i prosessen videre. Jeg er veldig i stuss på hva jeg skal si, men samtidig vet jeg at min nåværende arbeidsgiver har veldig gode ordninger for gravide. De tar alt mot trygdekontoret og betaler ut pengene som vanlig gjennom dem, dekker det som er over 6G, pluss at de gir fulle feriepenger året etter..... Jeg er derfor fristet til å si det direkte at jeg prøver å bli gravid, for å få vite om den evt. nye arbeidsgiveren gjør tilsvarende, men er også redd for at dette vil få meg ekskludert fra prosessen. Det føles også litt dårlig gjort mot ny arb.giver, da den jobben går ut på å bygge opp en ny funksjon i firmaet. Og dårlig samvittighet mot nåværende arb.giver fordi jeg bare blir der gjennom en eller to permisjoner og så kommer jeg til å bytte jobb. Noen som har et godt råd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5835909-s%C3%B8ker-ny-jobb-og-pr%C3%B8ver-%C3%A5-bli-gravidhva-sier-jeg/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå