Lone35 =0) Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 stå tidlig opp om morgenen for å få utført den EL-testen? Jeg er skikkelig mårratrøtt og er sikker på at jeg "ikke ser land" i mårra tidlig når jeg skal forsøke for første gang.
Erle85 Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 må vel ikke utføre EL-testen om mornigen! sov lenge i morgen, å test når du våkner
Phobia Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Tror ikke det er et poeng å ta den om morgenen... jeg tok den første nå ikveld jeg. Tror det er noen har som har anbefalt å ta den om ettermiddagen og så en til om kvelden. EL skjer jo også ca mellom kl 16 og 19 har jeg lest et sted Sov lenge i morgen du !
Lone35 =0) Skrevet 6. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2006 Trodde man måtte stå opp tidlig og ta testen. Men man skal vel bruke morgen urin?
Lone35 =0) Skrevet 6. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2006 Kan jeg ta den før jeg legger meg da? javel... Takk for opplysninga .-)
jordbærsjokolade Skrevet 7. august 2006 #6 Skrevet 7. august 2006 Men prøv å ikke tisse på et par - tre- fire timer før du tester!
Sommerfulgen Skrevet 7. august 2006 #7 Skrevet 7. august 2006 Er det ikke anbefalt og ta den til ca samme tid hver dag også Eller er jeg på ville veier?
Lone35 =0) Skrevet 7. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2006 Jeg tok min test i morges. Den viste ingen LH-stigning, men jeg klarte faktisk å utføre testen. Wow. Ja det står i bruksanvisningen at du ikke skal ha tisset på tre-fire timer når du tar testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå