Gå til innhold

Dokumentaren "I mors liv"


Gjest

Anbefalte innlegg

For noen uker siden så jeg et innlegg her inne. Noen sa at dokumentatren "i mors liv" eller "I mors vugge" eller no sånt skulle gå i reprise på tirsdag den førstkommende på Nat. Geogr. Jeg kan nå (ut fra programmet) ikke se at dette stemmer. Jeg håper at jeg tar feil eller har notert feil.

 

Er det noen andre som vet????

 

Skulle gjerne sett denne dokumentaren om igjen nå som jeg går gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La merke til dette jeg også! Jeg kan spørre inne på skravlesiden.... Hadde så lyst til å få med meg hele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener kanskje "I mors mage"? Jeg fikk dessverre bare tatt opp siste del av den :/ Da jeg ikke fikk med meg den første delen, kjøpte jeg hele dokumentaren på www.ebay.com. Kosta ikke så mye heller :) den er uten norske kommentarer, men det er ikke så viktig for meg.

 

Så dere ka jo søke p "In the womb" på ebay om dere vil kjøpe den? Masse til salgs der når jeg kjøpte for et par uker siden :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan love dere at dere får sett den på Nat. Geo! Forrige gang jeg gikk gravid så jeg den 3 ganger, tror de viser den ca hver 3. mnd. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går på den internasjonale varianten av kanalen ved midnatt 8. aug. men dessverre ikke på den europeiske varianten de fleste av oss får inn i Norge. Brukte lang tid på å finne det ut for jeg har så lyst til å få sett begynnelsen en gang, Har bare sett slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...