Gå til innhold

Billige bleier på Lidl!

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd bleien "Midi" fra Lidl?

Vi kjøpte det en gang i nød, kjempestor pakke (46 bleier) til kr 36,-.

Vi var overrasket og kjempefornøyd med bleien, men jeg er jo født skeptisk... Noen som vet noe om disse bleiene? Er de giftige? Dødelige? Kreftfremkallende? Kan liksom ikke tro at en våt bleie som lukter godt er bra... Og de var jo fra Lidl...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5834622-billige-bleier-p%C3%A5-lidl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart de er giftige, dødelige og kreftfremkallende! Tror du virkelig at Lidl selger hva som helst bare fordi det er en utenlandsk butikk?

Den tyske forbrukerorganisasjonen "Stiftung Warentest" har faktisk gjennomført en undersøkelse av skadelige stoffer i babybleier og Lidl beleier var blant de som var best i test! (Og de var blant de tetteste og koster halvparten av det som Pampers eller Libero koster.)

Kan bare anbefale Lidl bleier!

Annonse

Vi bruker også disse bleiene ved siden av tøybleier, og de er virkelig helt utrolig bra! Vi prøvde både pampers og libero først, men erfarte at lillemor fikk bleieutslett veldig fort. Det får hun ikke av Lidl-bleiene, snarere tvert imot! Kanskje det er en lotion eller noe i bleiene? Vi er veldig fornøyd. Tette, god passform, lukter bedre enn mange andre bleier ja, og kjempebillig. Det er nesten litt provoserende at Pampers og Libero tar dobbelt så mye for sine bleier.

Vi er ikke fornøyde med bleier derifra! Brukte dem på 2-åringen vår, og de ble saggebleier med en gang..Og da var det ikke såå mye tiss i dem. De er laget slik at de er smale, og samler tisset midt på. På natta ble det lekkasjer pga dette. Men ellers var de greie da! Ikke noe utslett eller noe sånt:)

• 2 uker senere...

Var på Lidl for ei lita uke siden og da var det tilbud på bleiene. 56 bleier til 29.90!!! jeg hamstret! det står på pakken at det er tebladeekstrakter i bleien og at det er bakteriehemmende, men hva vet vel jeg om det... Jeg er i alle fall fornøyd med lidlbleien. lillejenta mi har ikke hatt noe sårhet etter at vi begynte med dem.

Syns de bleiene er litt "stive" og dårlig bevegelses frihet i dem,men de holder tett og ikke no utslett eller sår stump.. Har de bleiene i stelleveska,sjelden jeg skifter bleie ute. Ikke 100% fornøyd,men greie bleier :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...