Gå til innhold

Sara04 + aprilbarn i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehehe neida ikke så farlig. Kan bare fortelle, jeg fortalte det til Elisabeth, og hun sa at hun hadde ventet på den sms, hun visste at den kom snart...hehe Jeg og elisabeth snakka om å treffes snart, kanskje nå på torsdag eller fredag. hvis du kan så er du velkommen til å bli med. det blir sikkert etter 17:00 fordi hun jobber SV.

• 2 uker senere...

hei hei

hvordan går det med deg om dagen?

her pusser vi fortsatt opp, og planlegger/ forbereder bursdagsfeiringen til frøkna. og hun har satt noen krav. ingen skattejakt i år det skal fiskes etter godteposene og det må være tøys som hårbørste og dopapir på kroken noen ganger.

babyen i magen syntes fortsatt at det er god sprett i magen spes når jeg ligger på siden da kan den hoppe i senga. ( trampoline)

er skikkelig sliten om dagen skulle handle til frøken og måtte ta pause på benken uten for butikken i går. geir måtte ta resten. hihi.

har du snakket noe mer med disse andre bertene i det siste hvordan har de det.

heisan

det går verre enn sist jeg traff deg, er mere kvalm, mere trørr, og mere svimer. Idag på jobben måtte jeg ta meg 3 små pauser i tilleg til halvtimen fordi jeg ble så svimel at jeg ikke klarte å se, og ble skikkelig uvel. ikke noe morsomt... =) men heldigvis så vet de det på jobben og har forståelse for det, spør ofte hvordan er formen og ber meg slappe av oftere. Glad de er så snille, så snille =)

Vi skal til mamma imorro, til sandefjord,blir deilig å bli litt bortskjemt, bare slappe av.

ja jeg skjønner at du må sette deg ned og slappe av. Skal du ta ny UL for å se kjønnet eller???

Vi sees snuppa, bare send melding når du vil treffes... =)

caos............og gratulerer med dagen til lille frøken =)

hei igjen

nå har jeg energi nokk til å planlegge alt jeg har lyst til å gjøre og få gjort, det var det å kome videre da!

å nå begynner det å bli fint her igjen. ligger ikke så mye materialer i stueområdet lenger selv om gangen er full. knis.

jeg skal ikke ta ny ul for å finne ut kjønnet, men er på jevnlig oppfølling med ul så får nåk vite det tror jeg. det blir 3d ul neste gang tror jeg, det er 11 septemmber så da kan det hende at vi ser noe.

og nå har jeg akkurat funnet det perfekte navnet hvis det blir jente, må bare finne ut hva de andre syntes om det.

så kos å bli skjemt bort litt skulle gjærne det jeg å nå, men har er det full gang i oppussing planlegging abv videre oppussing og bursdagselskap skolestart for michellle i dag nå går hun i 2 klasse wæææ hjelp hun er stor blitt og geir har også begynt i 2 klasse. hihi

har så lyst til å danse ordentlig nå, det er jeg forsliten til det hadde vært deilig og brukt kroppen på noe gøy.

ja ja nå får jeg slappe av nå som det er litt ro i huset. endelig litt alene å.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...