Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia. Noen som har tenkt seg på treff på Onsdag? Noen som vet ca. hvor mange som pleier å være med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! joda, har vært der endel... Vi har vell vært alt fra 5 t 20 stk.. Store å små=)

Kommer litt ann på været å sånt det, men noen e der uansett!

Litt roligere no "midt" på sommern=)

Har du vært der?

Vesst ikke må du hiv dæ me i mårra.. vi bit ikke!

Skrevet

Kor gamle e de som bruke og være der?

Det e kl.19 på kafka?

Skrevet

jepp, 19.00 på onsdagan..

Tja, si det vi e væll i alle aldra! Noen førstegangs å noen 3gangs... Noen store, noen små, noen gule, noen blå..(rima liksom!)

Men det ikke nå å sett hjæmme å lur på, ta turen nedover å si hei!

Vi e ikke skummel i det heile tatt, I PROMIS=)

(å dessuten, dersom man mot all formodning ikke skulle lik noen der nede e d jo bærre å la vær å kom næste gang=)

Jepp,jepp..

Skrevet

pst, sjøl e æ 23 å dette e nr 2=)

Skrevet

Kanskje man sku ta sæ en tur i morra. Får se om æ huske på det.. hihi. dårlig hukommelse før tia.. hihi

Skrevet

off course!!! ska minn dæ på det her inne i morra på dagen! kjækkt me nye fjæs!=) e du langt på vei?

Skrevet

BodøMor; vi har ca like gamle barn! Luna ble født 31.05.05 å no e æ KJÆMPE gravid me nr to!=) E ei vænnine a mæ som æ gikk gravid me sist som også e på treffan, ho har termin i slutten av november..=)

Fleire me to tette altså:)

Skrevet

Æ kan ikke kom i dag, men spis ei brownie førr mæ. (sjøl om dokk ikke bi sulten igjen før lørdag)

:-)

Skrevet

den e go du!=) der det e hjerterom e det magevolum... Eller nå=)

Skrevet

Nuh skjønt æ kem du e Luna blir liten storesøster..

:-)

Skrevet

kommer ikveld. :) har fått med mæ ei venninna og som e gravid.

e 23 uke på vei, termin 3.desember.

Skrevet

Skal og prøv å vagg mæ nedover i kveld....men den sofaen min hær hjemme va litt go å ligg å slapp av på...

Skrevet

hm, skjønna æ kem du e?!

Va ikke du der sist?

Skrevet

Akrobat! I know who ju are!=)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei!

Mange som bruker å være der nå for tiden??? Er 1. gangsfødene, termin i mai, og har litt lyst til å treffe andre i bodø som også har kul på magen :o)

Skrevet

bruka dt å va folk fra litt lenger vekk på de bim treffan?bor nemli i valnesfjordn men har ikkje bil og siste bussn går 2015 fra bodø...har bare liksom så løst te å hæls på andre:)

Skrevet

Jeg lurer også på om det er mange som bruker å være der for tiden, og spesielt om det er noen som har termin på vårparten? Har selv termin 1.mai med den første. Har ikke hatt tid eller overskudd til å være med før, men lurer litt på om jeg skal være med nå.

Skrevet

Kanskje jet tar meg en tur i dag... noen andre som kommer?

Skrevet

Hei

Hyggelig å treffe dere som jeg traff i går, 6.12.

Skrevet

Noen som skal nå på onsdag? 12 des?

Er 34 år og har termin 5 april med nr 1......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...