Gå til innhold

En spire har slått rot...


MORT2SMÅ+snart3

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Da kan også jeg glede meg over å ha blitt gravid igjen! Veldig veldig glad!!!!! Testet med cb digital. Lyste gravid mot meg, 1d før ikm. Har ikke brukt den før, men den kan vel ikke vise 'gravid' feilaktig? Kan jeg stole på den? Vi får da 3 tette barn, 14 og 18 mnd mellom dem. Planlagt. Kan ikke helt forstå det ennå. Vet vi er utrolig heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gratulerer såå mye. Høres spennende ut:)

Jeg venter nr.2 og det blir 18 mnd mellom de to.

Kan jeg spørre om det har vært slitsomt? Eller siden du velger å ta en nr.3 så regner jeg med at dere koser dere:)

Kommer kanskje an på hvordan barna er? leker de fint sammen og sånn? Vi gleder oss veldig men er også spente på om vi kommer til å slite oss ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk!

 

Jeg har vært hjemme med begge. Merket overgangen fra en til 2, men det er stort sett bare kos( synes jeg). Litt slitsomt når begge er syke, men det er jo så sjeldent. Vi snakket om å få 3 også ganske kjapt, da vi synes det har vært så positivt med de andre to. Ser at de får mye glede av hverandre. Merket ikke noe til sjalusi siden det kun er 14 mnd mellom dem. Men vi er veldig bevisst på å gi begge like mye oppmerksomhet. Så etter min mening har du masse å se frem til. En lett tvillingvogn/tralle er å anbefale hvis du/ dere er glad i å gå tur. Har Carena sin og er veldig fornøyd, bruker den hver dag.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ei venninne som har to med 12 mnd mellomrom... Ser at hun har hatt det tøft og travelt, men at de koser seg masse også! Særlig etterhvert som de begynner å bli litt eldre!

Hun har forresten hatt stor nytte av å ha eldstemann i barnehage et par dager i uka, så har hun fått tid til å "bonde" med lillegutten også.. - og eldstemann stortrives der, og hadde en myk overgang til å begynne fullt i bh...

 

Lykke til! Jeg er selv en "tett unge" og har hatt mye glede av lek og krangel med "lillebror" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...