Gå til innhold

September: Dritt lei!!!


Mosseline

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Må bare få klage litt...

Er så dritt lei av å gå gravid nå. Er i uke 35+1 og tørner snart.

Har et lite dilemma med at jeg blir så utrolig proppet med energi i svangerskapet.. Skal allerhelst rydde hver en krok i huset fra kryploft til kjeller.... Elsker å rydde å lage system når jeg går gravid. Dette er tredje svangerskap og har hatt det slik med de to andre også. Problemet er at jeg er så utrolig plaget med bekkenløsning!!! Blir jeg litt for ivrig en dag er jeg sengeliggende den neste...

Vet det er mange som har det mye verre enn meg, men det er bare så utrolig slitsomt å ikke få gjøre som man vil.

 

Prøver å være kreativ, så nå har jeg printet ut 650 bilder og plassert i album, kronologisk. Er ganske lei av det også nå...

 

Håper inderlig jeg får før termin, 11.09.

 

Andre som føler det slik???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, kunne vært skrevet av meg dette her, bortsett fra at jeg har ett barn fra før, ikke to, blir ikke flere heller !

 

Er så usannsynlig lei, har virkelig ikke mer tålmodighet igjen. I helgen har jeg vært litt aktiv med datteren min, ikke gjort så mye, men nok til at bekkenet verker som bare det og jeg belager meg på et par dager i sengen. Helt for j...... !!!

 

Skal ha ks, så vet jeg får før termin heldigvis, men hjelper lite å tenke at det bare er fire uker igjen når jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få neste dag til å gå....!

 

Huff, stakkars oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det å gå gravid er så fryktelig gøy. Og har ikke synes det underveis heller.. Men nå er det abre tre uker til(krysser fingrene), så kommer lille snuppa. Håper også jeg får før termin alså..

 

Tips: begynn å scrappe, da har du noe å gjøre.-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...