Gå til innhold

Noen som har Traxx med bag? Duo-bagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge brukte dere den? Hva fikk dere plass til oppi der sammen med babyen? vanskelig å tolke utfra mål i cm liksom..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har.

Den er jo 77cm og med ei snuppe på snart 3mnd som er 60cm er det ikke kjempegod plass. Til vinteren ville det nok blitt trangt, særlig siden bagen er ganske smal i endene. Blir ganske klumpete med dyne iallefall, kanskje bedre med en vinterpose som er rund i endene.

Denne vogna passer nok best til de som får barn rundt nyttår, da er barnet fremdeles lite mens man bruker pose oppi, og når det vokser blir det jo varmere ute, slik at man ikke trenger så mye greier oppi.

Skrevet

Det var det jeg trodde. Gutten min er allerede over 64 cm, så da blir det knapt. Har Marlin 3 til storebroren, men uten bag- så tenkte jeg å kvitte meg med bagvognen og bare ha traxxen da, men det utgår glatt da gitt! Men om noen måneder og jeg begynner med pose så flytter jeg over i sportsdelen, det gjorde jeg med eldste også da han var 4 mnd og det gikk fint- når det er flat liggestilling og stor pose så er jo det greit. Takk for svar- sparte meg for en tur på butikken (og i værste fall 1400 kroner, hihi)!

Skrevet

Dersom Traxx hadde laget større bag hadde det vært drømmevogna ;)

Syns den er genial ellers, må kanskje sende en mail til produsenten. Den skulle vært iallefall 10-15 cm lengre. Kan vel ikke være så vanskelig å ordne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...