Gå til innhold

Hmm, hvis hun holder på å få tenner, hvor lang tid tar det før de bryter ut da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dersom det er tenner saa haaper jeg det gaar kjapt da=) Her er det tenner paa gang, og jeg har vaert bombesikker hver dag at i morgen saa er det nok tannebisser aa kjenne inni der. Men nei da, bare hovent og godt og ei veldig snoerrete lita jente som har vanskelig for aa sove... Men jeg maa si hun er veldig blid til aa ha tenner som presser paa saann da.

Klemmer fra

Hos oss så ser det ut til at det går i bølgedaler med disse tennene. Han begynte i 5 mnd alder å sikle ekstremt i perioder, samtidig som han også serverte oss opp til 7 bæsjbleier til dagen, og alle disse andre symtomene på tenner. Han er nå 9 mnd, men uten ei tann..hehe.. Nå er det skikkelig hovent i gommene, så jeg kan ikke forstå annet en at disse tennene kommer opp snart!!!

Tror det er litt forskjellig hvor fort de popper opp altså.

Her begynte han med alvorlig sikling og håndtygging før han ble tre måneder. Var bombesikker på at det var tann på gang. Tannen kom først nå, når han er fire og en halv måned. Og bæsjing her i gården er minimal, så det trenger ikke ha noe å si. Her har vi hatt bæsjebleier kansje fem stykker siste åtte ukene.. Som vistnok skal være normalt når man fullammer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...