Gå til innhold

Alcudia viva blue med star tour

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til dette hotellet?

Og som eventuelt har reist med air europa..hvordan de er...taxfree mm...

håpar på noen svar. takk

Stian

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi reiser på lørdag.Skal bo på blue star viva blue denne gang....bare hørt flotte ting om hotellet..skal visst være kjempe flott og bra for barn=)

Alcudia har vi vært 3 ganger tidligere å stortrives..gleder oss som små barn...hehe

Skrevet

Kom hjem i dag - andre årest vi reiser dit.

Veldig bra hotell. To-roms leiligheter med stor balkong og mange store badebasseng, samt et lite 35 cm for de aller minste. En suveren (beste jeg har sett) lekeplass for barna. Bamseklubb og mange aktiviteter for de fra fire og oppover, men de minste greier seg jo fint med alle andre tilbud. Det er som å bo i et stort borettslag - med butikk, underholdning hver kveld, flere restauranter, masse aktiviteter for 4 år +, teenies og voksne. Veldig rent og lyst. Ble vel pusset opp for tre år siden, tror jeg.

Vi er veldig fornøyde og alle andre vi har snakket med der er like fornøyde.

Med så små barn er det bare greit at det ligger som et "eget borettslag", men det er vel 200 m til den milelange stranden og 4-6 km inn til Alcudia sentrum., Dog er det tett-i-tett med butikker rett utenfor resepsjonen. Butikkene fortsetter helt ned til sentrum - og det er vel stort sett det samme "juggelet" i alle....dyrt er det og - men veldig fint feriested, da.

Anbefaler deg på det varmeste å reise dit - du får veldig mye ferie for pengene. Men - jeg hadde nok ikke reist dit uten barn, da ville jeg valgt et annet sted.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...