*mary had a little lamb Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 ... dere har glemt å tempe en dag? Velger dere Discarded? (Eller er det bare meg som er så susehua at jeg glemmer det??) Har gått rundt i tåke i to dager nå da lillesøsteren min har blitt mamma :-) Jeg har blitt tante til verdens skjønneste. KLarte i lykkerrus og løpe rett på do, tisse uten å ta testen i går. reise i full fart på sykehusbesøk (i en annen by), sove over og hal lagt igjen termometeret hjemme.... Jada... Så derfor har jeg ingen temperatur å legge inn i dag :-( (Men har fått positivt utslag på EL_test nå i kveld, men kjekt å se om Egget faktisk blir sluppet da...)
Lurv Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 du må nesten bare la det stå blankt.. er ikke sikkert ff setter el-linje hvis tempen stiger imorgen, siden du ikke har noen temp idag, men hvis du får en klar stigning og du er sikker på at du hadde el, så kan du jo sette linje selv (override)
*mary had a little lamb Skrevet 6. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2006 Å så det går an å override også??? Det var nytt for meg. Typisk at det var i dag jeg ikke har tempet da... Men det kan jo vær jeg klarer å tyde kurven etter noen dager og finne ut av det allikevel ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå