Gå til innhold

Er noen av dere fremdeles innom her og kikker? :o)


Lilliana&Prinsessa&Lillebror

Anbefalte innlegg

Blir ikke mye tid på nettet for tida. Bare koser meg med min nydelige datter :o)

 

Hvordan står det til med dere andre? Er noen innom her litt i ny og ne?

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må litt innom av og til ja !

Gratulerer så mye med prinsessa di Lilliana, jeg leste fødselhistorien din, å det var som å høre om min egen fødsel !

Grusomme rier etter vannet gikk og epiduralen tok lang tid å ta men det var å gå fra helvete til himmel !

Det var forresten et nydelig navn dere hadde gitt henne !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er også innom og kikker, men har ikkje så mykje tid som når eg gikk og venta på babyen... Snuppa krever sin tid :)

Fins det tilsvarande klubber på dinbaby.com eller må vi fortsatt inn hit for å snakke med dei som har født ca samtidig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja! Der fant eg juliklubben på dinbaby.com.

Så vi møtes vel der etterkvart, vi som har født i juli :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, prinsesseGullhår :o)

Så stilig at våre fødsler var så like! Når fødte du?

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også innom og titter mellom amming og bleieskift, og nå ser jeg at det er dinbaby som gjelder fra nå av. Tar meg en tur dit!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Lilliana og gratulerer med prinsessa di =) Er innom en gang i blant, men det blir ikke så mye tid til nettet akkurat nå nei ;-) Men dilter vel mer inn på dinbaby etterhvert. Kanskje vi sees igjen der?!

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann og gratulerer med prinsessa!

 

Er her av og til, men surfer også på DinBaby når jeg får tid. Der har de også klubbsider for Julidamer, koselig om dere blir med dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lilliana :)

 

Jeg har kanskje vært innom på BIM 2 minutter til sammen siden fødselen :) Plutselig har datamaskinen kommet bakerst i rekken :)

Har du vært noe på DIB enda? Har lyst å være litt der, men får vel se hva man får tid til! :)

 

så du hadde skrevet hilsen til meg under tråden min om at Isabella er født! Jeg er helt enig i at det er trist hvis vi ikke får snakket sammen mer, synes også du virker så koselig også har vi jo "fulgt" hverandre siden Bli Gravid med samme termin og alt ...

 

Skal vi legge hverandre til på msn? Har du veldig avslørende mailadresse? Jeg har navn og etternavn på min så har ikke helt lyst å legge den ut her ... men hvis du ser denne og du har lyst å legge igjen mailadr så hadde det vært kjempekos :)

 

Kos deg masse med den lille prinsessa di!

Det er jo helt nydelig at vi endelig har fått hver vår datter, ikke sant?

 

Stor klem fra Maria1978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maria- mammaen til Isabella :o)

 

Har ikke vært på DIB enda, nei- får se om jeg lister meg over etter hvert ;o) Blir som du sier lite tid til dataen ja! hehe

 

Jammen godt vi har msn da; legg meg til du: [email protected]

 

Er lettere å holde kontakten der :o) (selv om jeg ikke har mye tid der heller om dagen :P))

Ja det er helt fantastisk å være mamma! Leona Isabelle er utrolig snill, bare spiser, sover og kikker. Vi er heldige!

 

Da snakkes vi :o)

 

Stooor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei LoopyLoo

 

Jeg har ikke vært på DIB enda, nei- men kommer nok over etter hvert. Blir, som du sier, ikke mye tid til surfing nei, hehe :o)

Håper alt står bra til med dere. Her går alt kjempefint, vi bare koser oss :o)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...