Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 mens jeg satt stille..var hos legen, menalt var som det skulle. På andre siden sover jeg fryktelig dårlig (oppe for å tisse hele natten), og jeg vet ikke om jeg drikker så mye som jeg burde. Noen som har opplevd noe lignende? Og når er jeg høygravid?
Sigbeth Skrevet 6. august 2006 #2 Skrevet 6. august 2006 når det er 40 dager igjen til termin er du høygravid
mor88venternr3 Skrevet 6. august 2006 #3 Skrevet 6. august 2006 Merker også noen ganger at jeg blir veldig svimmel og kvalm(ikke så ille enda) de gangene jeg f.eks legger meg på ryggen fordi livmora klemmer på hovedpulsåra tror jeg da værtfall, var sånn sist gang jeg gikk gravid..Husker værtfall fra den gangen at jeg var ofte nær å svime av når jeg lå på ryggen.. Ellers så kan det være fordi jeg er sliten og varm, overanstrengt osv.. Det er jo ikke sikkert det er det samme som skjer hos deg, men snakk med legen om det du.. Men pass på å drikk masse vann, ha vannflaska ved din side uansett hvor du er, det kan jo være varmen som spiller deg ett puss oxo )
You can call me Dårris Skrevet 6. august 2006 #4 Skrevet 6. august 2006 Det er nok ganske normalt å bli litt svimmel i varmen, særlig når man er gravid. Har selv satt ny svetterekord i dag, og merker godt at jeg blir svimmel og får hodepine. Pass på å drikke mye vann, og få i deg litt salt (ikke for mye altså!) så du binder vannet i kroppen. Ligg unna koffein. Kan tenke meg at det er tungt å gå med tvillinger (har jeg forstått det riktig?) nå. Det er ille nok med en... Do turene må vi vel bare leve med:) Mye som presser på vet du:) Du kan kanskje prøve å ta igjen litt søvn på dagen hvis du har tid? Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå