Gå til innhold

April: Mammadalt eller pappadalt?

Anbefalte innlegg

Hva er Aprilbarna dere, og andre barn også hvis dere har noen?

Her er han så til de grader pappadalt med stor p! En mamma som er der minst dobbelt så mye som pappa´n kan jo bli kjempesjalu an mindre! Neida, det er egentlig veldig greit, selv om det stikker litt innimellom. Men supert med tanke på "avlastning" her hjemme, og spesielt når vi er ute i selskaper o.l. Noen mammaer ser man jo aldri uten at den lille er i kroppskontakt med henne, og da priser jeg meg lykkelig for pappadalten min :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5832643-april-mammadalt-eller-pappadalt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Matilde er lite "daltete" men det går litt i perioder, og da er det meg som gjelder. Noen ganger er pappa kulest fordi han er flinkere til å leke (jeg er Mor som passer på at klærne er ok, at maten kommer på bordet og at ingen store ulykker skjer), men slår hun seg er det som regel mamma som er best.

snuppa er vel helst begge deler. Av og til meg, av og til pappan.. MEn når pappa har jobbet mye og sett henne lite, da går det i pappa!!! hele dagen... Og blir SÅ fornøyd når pappa har tid til å leke eller gå tur! Men når hun slår seg vil hun til mamma.. -og mamma til snuppa.. :)

Her har LillePia alltid vore pappadalt, men den siste måneden har hun vore mammadalt. Noe så helt enormt og, så litt av hvert kan eg si. Etter hevrt som humøret svinger og hva mamma eller pappa skal gjøre. Hva som frister mest.

Annonse

Ja takk begge deler......meeen kanskje litt mer mamma enn pappa. Nå er hun hjenmme med pappa på andre uken og har to uker til og det hjelper veldig på forholdet deres, de koser seg sammen det er sikkert! Kanskje svaret er annerledes om to uker, vi får se :-)

Pappadalt, uten tvil! Disse dagene når han har vært helt i uøage har han noen ganger sittet på fanget mitt og hylt og strekt armene etter faren... Nyttet ikke om jeg tok han opp i det hele tatt! Pappa er best!! Er glad for at de har et så nært forhold;-)

Men må si at jeg av og til kunne tenke meg en mammadalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...