Gå til innhold

Blod og spotting hver dag sidel EL forrige tirsdag - hvordan kan det tolkes?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, har en gutt på tre. Under unnfangelsen av ham - altså samleie, blødde jeg over svigermors laken, så jeg sto oppe og vasket laken den natta. Deretter spottet jeg i et par uker til etter det som skulle vært mensen, og det var ikke før spottingen ikke gikk over til kraftigere mensblødninger at jeg forsto at jeg var gravid.

Har nettopp hatt en SA, men også denne gangen spottet jeg i tre uker etter EL. Slik er jeg i hvertfall, og jeg pleier ikke spotte sånn til vanlig, så for meg kan det bety graviditet. Hadde vært morsomt om det betydde det for deg også! Håper det!

Jeg spottet hver mnd jeg var prøver..nesten iallefall. Den mnd jeg ble gravid, begynte jeg å spotte 3 dager etter EL, og det bare fortsatte...jeg slet med småbødninger de første ukene..ikke mye gøy..

MEN!! man kan iallefall bli gravid selv om man spotter;)

Annonse

Tror nok ikke du trenger å dra til legen, men bare å vente til ikm og se det an der fra! Ser jo at det er flere som har hatt det sånn når de har vært gravide, så det kan være noe positivt for deg dette!! Krysser fingrene for deg! ;-)

MASSE LYKKE TIL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...