håper på gull egg i mai Skrevet 6. august 2006 #1 Skrevet 6. august 2006 Hei lure bare på hvordan det går med dere ha ikke hørt noe fra dere på lenge. Jeg har selv tatten pause etter 4 turer til danmark skal inn å ta en prøve på sykehuset i slutten på månden for å se at alt er ok. Vist den er det ta jeg nok en ny tur i september-oktober . Vist ikke blir det prøve rør i jan-feb. klem
Skjønnere enn skjønnest Skrevet 11. august 2006 #2 Skrevet 11. august 2006 Det gjør jeg også. Håper at alt står bra til.
2mødre Skrevet 30. august 2006 #3 Skrevet 30. august 2006 Heisan, lever i håpet og skjønn!!!! Ja, nå er det veeeeeeeeeeeeeldig lenge siden vi i det hele tatt har vært inne på siden. Men alt er nå helt ok, tøft å miste......men livet går videre. Nå er vi klare etter en lang pause, og tar turen ned til København rett rundt hjørnet...i begynnelsen av september. Så da er det påan igjen:) Alt med meg er i den skjønneste orden, og behøver ikke noen nye prøver. Alt som er tatt er OK, og jeg har jo blitt gravid.....så det er bare å prøve igjen sier både Stork og legen. Takk for god omtanke, så titter vi innom snart igjen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå