Gå til innhold

Er så hyggelig! :D

bullen med gutt har fått Theo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder meg mye inne for tiden nå når det er så fint vær.. Blir sliten av varmen og hovner opp ekstra mye i varmen. Da blir det jo til at man sitter en del inne på BIM. Er så rart selv om man ikke kjenner de som er her inne så får man et sterkt forhold til dere. Jeg selv har ikke fått personlig kontakt med mange her, men er så morro å følge dere i graviditeten! Er en trygghet å få så mange fine svar når det er noe man lurer på! Og hver gang jeg hører om noen som har født så blir jeg så glad!! Nå er det ikke lenge igjen for noen av oss, og jeg synes det er flott at man vil dele erfaringer og fødselshistorier.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig! Veldig fint at vi kan dele opplevelser og erfaringer her inne! kan benytte sjansen til å dele med deg at jeg har bryllupsdag i dag - så vi rakk å være gift et helt år før vi fikk barn. Det var jo ingen selvfølge siden jeg hadde termin for 3 dager siden. Og vi er også litt glade for at han ikke kom på bryllupsdagen vår - hadde liksom blitt "snytt" for en feiring i fremtiden da!

Lykke til videre til deg!

Skrevet

Enig med deg :-)

vet ikke hva jeg skulle gjort uten Bim! Bruker nesten timesvis her hver dag. - Er så kjempemange kosleige folk her, og noen av oss har jo snakket sammen i månedsvis nå, så det blir jo ganske nært da. Kjempeartig når folk endelig er i mål, og likevel tar seg tid til å skrive ned opplevelsen og dele den med oss. Håper vi fortsatt kan "sees" på feks Din Baby etterhvert, at mange blir med over dit. :-)

Skrevet

ja,har jeg ikke kunnet bimme,så vet ikke jeg....har vært drittvær her.sol sol og megavarmt...! klarer ikke den varmen,så gudsjelåv for viftene...men nå melder di regn,og jeg kjenner jeg gleder meg.endelig kan jeg fungere litt.sitter for det meste å leser,men må inn med noen ord nå og da.sliter med bekkenet nå,ble værre etter akupunkturbehandling,hahaha..så jeg ligger innimellom.men vi er heldige som har så flotte "venner" innpå her.har fått mange gode råd og svar underveis.har ennå litt over 6 uker igjen,så det nærmer seg...

er så glad jeg ramla over bim da jeg leita etter info for min datter som var student og gravid.fikk jo bruk for det selv,hehe....

Skrevet

Gratulerer med bryllupsdagen:D!!! Hadde vært kos hvis mange her ble med over på "din baby" ja!!

Skrevet

Takk!

Satser på å bli med over på din baby, ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...