Gå til innhold

ARG"#¤%&/- SÅ utrolig kjipt!

Anbefalte innlegg

"Det har oppstått en feil under testingen"...Til tross for at jeg har gjort ALT etter boka fikk jeg dette error symbolet da jeg tol EL-test nå... Fy F så irriterende... Så står det bare : Test på nytt med en annen testpinne... Men det er jo ikke SÅ enkelt da - må jo ha ventet i fire timer før man tisser og har jo ikke tenkt til å sitte oppe i natt.... ARG - SÅ utrolig irriterende..

Ødelegger jo alt sammen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5832306-arg%C2%A4-s%C3%A5-utrolig-kjipt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heretter skal jeg tiss på glass og spare på urinen til testresultatet viser seg. Men må gå til anskaffelse av tørre rene beholdere da...

Det skal ikke være enkelt...

Det blinket jo i 3 min hvilket betyr at testen er rett utført... Skjønner ingenting, veldig frustrerende og penger rett i do...

KLarte å skvise ut noen dråper til i en beholder Lurv- men kaster jeg bort enda en testpinne nå eller? Er det bedre å vente til i morgen eller er det like bra? Ikke kjempemasse urin da men en liten skvett....

Annonse

Å Lurv - 3pp etter SA - takk for sitt fantastiske utspill :-)

Jeg tok en test på nytt i de få dråpene som jeh aldri hadde trodd at jeg skulle klare å presse ut - og vips så fikk jeg positivt utslag :-)

Tenk om jeg hadde ventet til i morgen kveld.... Har sendt mannen sms om at han ikke må bli sen hos kompisen sin i kveld.. Og funnet frem pre seed... heheheh...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...