Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 ...har hørt at man ikke bør spise spekemat når man er gravid. gjelder det også vakumpakket westfalerskinke-pålegg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 6. august 2006 #2 Del Skrevet 6. august 2006 Ja, det stemmer.. gjelder også vakumpakka.. Men jeg spiser litt innimellom jeg da... roastbiff og.. Det er litt fy fy, men alt med måte tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusurline Skrevet 6. august 2006 #3 Del Skrevet 6. august 2006 kan man ikke spise servelat og krydderskinke heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cec26 Skrevet 6. august 2006 #4 Del Skrevet 6. august 2006 Jo det kan man... men spekemat skal man holde seg unna da dette er rått kjøtt.. Er ikke varmebehandla.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 6. august 2006 #5 Del Skrevet 6. august 2006 Legen min sa at man kan spise spekemat fra gris, men ikke fra andre dyr. Det som er fra gris er behandlet, så der er det ingen skumle bakterier. Så ja, da kan du vel spise Westfalerskinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #6 Del Skrevet 6. august 2006 det spiller ingen rolle om du spiser det en eller 100 ganger om du får toxoplasmose den ene gangen du spiser det. Svangerskapet er 9 mnd av livet, så jeg synes man burde holde seg unna slike ting i den perioden. Du gjør det tross alt for barnet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå