Gå til innhold

lite bad...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei vi har et lite bad og jeg har allerede begynt å bekymre meg hvordan vi skal få ordne det til ... Fins det veldig så enlke stellebord som man også kan bade barnet i??? eller noen andre som har noen lure forslag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

Vi har også et veldig lite bad, det jeg gjorde når sønnen våres ble født var å kjøpe denne på ikea

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=15567&catalogId=10103&storeId=16&productId=53049&langId=-14&categoryId=16255&chosenPartNumber=87503410

Den er helt genial.. tar jo ikke noe plass, og sønnen min er 13 mnd nå og vi bruker den forsatt.. god plass. I tilegg så kjøpte vi en badebalje som vi setter inn i dusjkabinetet når han skal bade... ikke noe problem. Når han var nyfødt så bada vi han i stua.. han lå jo bare der, så det ble jo ikke noe vannsøl.. værre nå..:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er enkle stellebord:

http://www.baby-huset.no/page/products/112349/

Har dere vaskemaskin på badet? I såfall er det jo bare å kjøpe en stellematte å ha liggende oppå den.

Ellers er det jo faktisk ikke nødvendig å ha stelleplassen på badet. Jeg har stort bad, og stelleborde står plassert sånn at jeg ikke rekker vasken. Jeg har tatt en sånn boks som våtservietter kommer i, klippet opp under lokket og har vann med litt såpe og olje på denne. Så på en kommode ved siden av stellebordet står engangsvaskeservietter og vann, bleier osv. Alt jeg trenger uten å måtte flytte meg=)

Vi brukte badekaret i stellebordet i begynnelsen, men etterhvert vokste hun fra det, og da er det enkelt med en stamp i gulvet på dusjen. Funker nok greit i begynnelse også det, bare løft den opp mens h*n er liten=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også grunnet på hvordan i alle dager vi skal få plass på badet vårt... Ikke er det veggplass for å kjøpe et sånt veggstellebord (som forøvrig ser skikkelig praktisk ut) og enda mindre gulvplass. Men vi har badekar, så jeg kommer til å kjøpe et slikt stellebord man monterer fast på badekaret. Blir sikkert litt plunder med å ta det bort hver gang noen skal dusje eller bade, men... Er ikke sikker på hvordan det skal festes... Når jeg fikk eldstemann syntes jeg det fantes slike stellebord overalt, nå har jeg ikke sett, men vet at det finnes et sted....

Et større problem for oss er hvordan få plass til barneseng og babyklær etc på soverommet som også er lite, og veldig dårlig med skapplass... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også lite bad. Vi har tittet litt på de stellebordene som kan festes til veggen.. Men jeg tror rett og slett jeg kjøper en stellepute som jeg får legge på gulvet. Også bader jeg den lille i badekaret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gutten min var liten kjøpte vi et stellebord som ble festet på veggen.

Helt genialt ettersom du da har barnet forand deg. Ved kommoder må barnet ligge på langs. Dårlig til å forklare.....

Men letter å skifte bleier når barnet har føttene sine mot deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...