Gå til innhold

Fødeklar....hjeellp!! Eller *?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er visst fødeklar nå jeg....vet ikke helt jeg...begynt å grue meg litt til fødselen...,men litt sent nå hehe...gleder meg jo veldig til å se hvem som har bodd i magen så lenge...er jo lei også..Men vet jo hva jeg skal igjennom, så tror jeg helst vil vente noen dager til...tror jeg heller vil slappe av litt og dytte i meg enda mere godteri...sikkert like greit at vi ikke vet når det skal skje...blir spennende dette her..Ikke noe tegn til at det skjer snart ennå. Noen flere som nærmer seg der ute? Har termin 29 aug. :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja eg og er temmelig fødeklar... to dager over termin.. men kjenner eg får litt panikk avogtil når eg tenke ka eg skal gjennom... men gler meg veldig til å få krabaten ut og få kroppen min for meg sjøl:)

Skrevet

Tre dager over her. Av ot til blir jeg utålmodig, men av og til tenker jeg at jeg har det jo egentlig helt fint som det er! Kan gjerne vente litt til! Har ikke grudd meg mye til fødsel, men plutselig kan tanken slå ned i meg at - hjelp, jeg skal faktisk igjennom en fødsel om få dager!!! Det er klart man ikke gleder seg til smertene akkurat!

Skrevet

Spennende å høre fra dere som har kommet til termin da...håper dere slipper å gå mye over..;) Ikke noe særlig med smertene nei, men premien er jo helt fantastisk. Husker bare fra forrige fødsel hvor klar jeg var til å føde, og bare ønsket smerter og rier hjertelig velkommen flere uker før termin. Er nok mer avslappet nå og ikke så gira på å gå gjennom det en gang til. Men skal nok klare det denne gangen å. Vi kvinner er jo skapt til dette!! Er sikkert mer klar om et par uker kan jeg tenke meg. ikke så gøy å gå rundt med tung og stor mage, halsbrann og kynnere +++Nei, blir greit å bli ferdig ja. Lykke til da dere!!

Skrevet

Jeg har begynt å grue meg litt nå, har termin 12aug. Jenta vår har satt seg i seteleie hu, så da blir det nok sete fødsel viss ikke noe annet skjer.. Dem trodde hu hadde satt beina nede i bekkene, da hadde det blitt keiser snitt.. Men hu hadde ikke det, men jeg er redd hu kan gjøre det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...