Gå til innhold

April: Har dere brukt bikini i sommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja har brukt det sammenhengende i 14 dager, men det var i Hellas da. Hadde nok ikke gått på stranden her hjemme i det, desverre.. hater magen min, men neste sommer håper jeg på å sprade fornøyd i bikini. For nå er det bare 3 uker til jeg skal under kniven og få den bort, grugleder meg. For de som ikke vet får jeg dekket det pga helsemessige plager etter sv.skap og mye overflødig hud.

jepp, et par ganger på hytta, og to ganger på badestrand hjemme. de to gangene hjemme var på ministrand med bare småbarnsfamilier, så 98% av damene der hadde post-svangerskapsmager hehe... men jeg slapper IKKE av for å si det sånn. har ikke kjøpt ny bikini i år og siden pupper har forandret seg en hel del etter svangerskap og ammeslutt så er bikinitoppene ikke helt passende. må stadig passe på at ikek noe ramler ut når jeg bøyer meg/løfter matilde, men om jeg står fint går det bra *fliiiiire*

Ja jeg har nok det desverre.. hihi, når jeg skulle bade var eneste gangen jeg hadde på meg bikini. Og da badet jeg fra båten. Har ikke badet på noen strand med bikini nei. Tror nok ikke du får se meg så lettkledd på stranda!

Annonse

Har ikke brukt annet, og jeg er INGEN sylfide!! Det går sørover alt, hehe... Men så lenge det er sommer og sol må jeg jo bli mest mulig brun, så jeg bare lukket øyne og ører for alle andre rundt meg. :o)

JAAAAAAAAAAAAAAAA

Jeg er så stolt over å ha klart å gitt fullstendig faen i alle andre!! Det er kun sambo jeg skal vise meg for lell, så da kan alle andre bare ha sine forbanna meninger. For de var så deilig å frigjørende å springe rundt i bikini å spille volleyball og badmington, bade, og leke med natalie... ååååå så godt det har vært!!!

Så nå håper jeg disse tankene varer videre også, for jeg ER så lei av å tenke på hva andre synes om meg, og de sier sikkert noe stygt om kroppen min nå!! Jeg skal faen meg NYYYYTE livet i den kroppen jeg har fått! Så kan de bertene bare ha d så godt de!!

Sorry for mye banning, men basta bom! hehe! Våtdrakta kan bare henge i butikken for jeg kommer ikke til å gjemme meg mere nei!!! HA HA HA!!!

En sttoooooooooooooooooor sprudlende klem fra

frigjørende Monica! hehe

oj, den dryppa over av gode tanker! jeg grabber til meg litt av det og takker gud for litt hengemage som bevis på den vakre dattera mi!

(den var skikkelig befriende monica-mor - takk!!)

Jepp, jeg har brukt bikini i år, vist stolt frem alle strekkmerkene mine hehe. Har noen kilo formye, men har ikke brydd meg så mye om det i år. alt jeg her tenkt på er å bli så brun som mulig på store deler av kroppen for da föler jeg meg fresere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...