Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #1 Del Skrevet 6. august 2006 Er det vanlig å kjenne litt stikking og diverse der? Er i uke 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. august 2006 #2 Del Skrevet 6. august 2006 jeg tror det er ganske vanlig, det er livmoren som utvidere seg hvis jeg husker riktig. har det selv akkurat nå, ikke no særlig behagelig. er 11 uker på vei, men TROR ikke det har noe å si..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusurline Skrevet 6. august 2006 #3 Del Skrevet 6. august 2006 Bruker å få sikkinger/sting hviss jeg røyser meg fort opp etter at jeg har sittet en stund. Håper nå ikke at det er farlig. 12+0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #4 Del Skrevet 6. august 2006 Det høres mer ut som kynnere, pusurline. Kanskje det er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2gangs Skrevet 6. august 2006 #5 Del Skrevet 6. august 2006 Hei. ja jeg har også stikkinger når jeg reiser meg fort.. Kynnere så tidlig?? Er jo på vei for 5 gang med uhell.. men dette henger seg fast gitt.. Men happy er jeg for det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 6. august 2006 #6 Del Skrevet 6. august 2006 ligamentene som strekker seg rundt livmoren, fordi den vokser. Helt vanlig. Det var slik jeg skjønnte at jeg var gravid. Det begynnte hos meg i uke 4. Har ett barn fra før... kjennte igjen følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. august 2006 #7 Del Skrevet 6. august 2006 Er det vanlig å kjenne det foran i symfysen også? Har mistet før, så er lit engstelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. august 2006 #8 Del Skrevet 6. august 2006 Eg pleier å få stikking hvis eg hoster el. E det kynnere? Hjelp meg noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 7. august 2006 #9 Del Skrevet 7. august 2006 jeg kan ikke tenke meg at dette er kynnere. Kynnere kjennes ut som om hele magen knytter seg, stikninger er nok de båndene som strekker seg... (husker ikke hva de heter) Hilsen ei som hadde kynnere i hele sist svangerskap... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 7. august 2006 #10 Del Skrevet 7. august 2006 Det er vel bare livmoren som strekker seg litt, lager litt bedre plass til det lille store underet slik at det kan vokse seg stort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå