Gå til innhold

August: prinsessa mi kom til verden i rekord fart!!


Gjest

Anbefalte innlegg

våknet tidlig kl 0530 med at noe kom i trusa mi.. løp på do å så DEN slim klysa i trusa... slimproppen tenkte jeg.. men var utrolig mye... ventet en stund før jeg ringte føden.. de ville ha meg inn på sjekk.. kom inn på sjekk rundt halv sju.. mens jeg lå på borde å ble tatt ctg så fikk jeg så utrolig ondt i magen.. rier tenkte jeg.. men så kom d en til å den var ikke til å holde ut å jeg følte trang får å presse!! jord mor rev av meg buksa å trusa å kjente etter.. JEG KJENNER JO HODE!!.. da ble d hast me å få komme meg inn på føderom.. her rakk jeg ikke noe bedøvelse.. press!! å kl.0729 kom jenta mi til.. 4260g,52cm lang og 35cm rundt hode..

 

så d vil jeg si gikk raskt til å være første gangsfødende! :)

 

(hadde termin 26.juli)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er det mulig??? Så raskt! jeg er helt imponert! Hadde du kjent noe på forhånd i dagene før, eller startet det slik rett på? Utrolig!

Kjempemasse gratulerer og lykke til videre! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj..oj..oj det må jeg si.. det var en fæl fart.. hadde dårlig tid hun der hehe...

 

så koselig da...

kos dere masse..

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nok vondt, men hørtes nesten litt behagelig ut når det var over så fort. Mine bruker 20 timer på å komme seg ut de, men det går det og...

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...